Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:00:45 GMT

دمای هوا به ۱۰ درجه زیر صفر رسید

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۳۳۸

دمای هوا به ۱۰ درجه زیر صفر رسید

مهدی صابری گفت: دمای هوا در شهرستان چالدران در شبانه روز گذشته به ۱۰ درجه زیر صفر رسید.

«مهدی صابری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: دمای هوا در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درجه کاهش داشته است که چالدران دمای هوای 10 درجه زیر صفر را تجربه کرد.

 

رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی افزود: پلدشت با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود و دمای ارومیه هم بین ۶ درجه بالای صفر و یک درجه زیر صفر در نوسان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بارش‌هایی در برخی نقاط جنوبی در استان در 24 ساعت گذشته ثبت و گزارش شده است، تصریح کرد:  بیشترین میزان بارندگی در پیرانشهر بود.

 

این مسول بیان کرد: موج بارشی از فردا دوباره استان را فرامی‌گیرد و برف و باران در نقاط جنوبی چشمگیرتر خواهد بود؛ این موج بارشی دوشنبه از استان خارج می‌شود و به غیراز این پدیده خاصی برای استان تا پایان هفته پیش بینی نمی شود.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت بارندگی کاهش دمای هوا آذربایجان غربی درجه زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: وزش باد از عصر امروز، جمعه  ۳۱ فروردین در نیمه غربی استان و مناطق مستعد شدت می‌گیرد  و این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

براساس این گزارش افزایش دما نیز از دیگر پدیده‌های جوی است که از دیروز خراسان رضوی آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هم اکنون آسمان در خراسان رضوی صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

براساس اعلام اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

دمای کنونی  مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان