Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی نیجریه و چین می‌گوید که پرسپولیس نمایش هایی عالی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و تقابلش با تیمی چینی جذاب خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ورا میلوتینوویچ ، سرمربی نام آشنای صربستانی در خصوص پرسپولیس، فینالیست ایرانی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

به نظر من پرسپولیس در حال حاضر حریف قدرتمندی است و بازیکنانی با ذهنیت عالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مربی صربستانی که سابقه پنج بار صعود و حضور در جام جهانی را با پنج تیم مختلف یعنی مکزیک، کاستاریکا، ایالت متحده آمریکا، نیجریه و چین تجربه کرده، درباره نمایش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا منطقه غرب می‌افزاید:

آنها در تمام بازی‌ها از نظر تکنیکی عالی بودند.

 

میلوتینوویچ همچنین درباره پیش بینی‌اش از دیگر فینالیست این مسابقات که از میان تیم‌های شرقی انتخاب خواهد شد و مسابقات منطقه شرق هم اکنون در قطر در حال انجام است، گفت:

امیدوارم که یک تیم چینی بتواند در فینال با آنها (پرسپولیس) بازی کند که بسیار جالب خواهد بود.

 

ورا میلوتینوویچ سرمربی ۷۶ ساله ای است که در ۹ تیم ملی مختلف سرمربیگری کرد و از سال ۲۰۰۹ بازنشسته شده است.

 

او هفت سال پیش در ایران حضور یافت و در اردوی سرخ ها نیز برای دقایقی با بازیکنان پرسپولیس گفتگو کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند

ستاره بایرن مونیخ پیش از دیدار حساس با آرسنال، قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا را به این تیم تبریک گفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و آرسنال به میزبانی استادیوم آلیانتس آرنا مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت دو تیم در لندن با تساوی 2-2 خاتمه یافت. 

هری کین، بهترین گلزن بایرن مونیخ امروز کنار توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم

فصل ناامید کننده ای در لیگ برای ما بود. بابت دستاوردهای لورکوزن به آنها تبریک می گویم. ما امسال به سطح بالای خود نرسیدیم. من می خواهم به تیم کمک کنم، چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ. پوشیده نیست که این باشگاه هر فصل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش می کند. فردا در ورزشگاه خودمان و مقابل هواداران خانگی، فرصت بزرگی داریم. ما می خواهیم به چیزی بزرگ دست پیدا کنیم. می خواهم به تیم کمک کنم و گل بزنم.

 شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا

هنگامی که به فینال می رسید و قهرمان نمی شوید، میل و انگیزه‌ای درون شما شکل می‌گیرد که بار دیگر به آن مرحله راه پیدا کنید. ما این فرصت را در اختیار داریم و این یک فرصت استثنایی برای ماست. در صورت عبور از این مرحله در بازی فردا، تنها گامی کوتاه تا ومبلی فاصله خواهیم داشت. مصمم هستم که فردا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم.

 دشمنی کین و آرسنال

سابقه رقابت میان من و آرسنال؟ در مورد این موضوع کمی اغراق شده است. بازی با آرسنال همیشه در لیگ برتر خاص بوده است. اما من روی بازی فردا تمرکز کرده‌ام. می‌دانم که فردا تاتنهامی های زیادی این بازی را تماشا می کنند و امیدوارند بایرن صعود کند. 

آینده نیمکت بایرن مونیخ

راستش را بخواهید، من او [یولیان ناگلزمان، سرمربی احتمالی فصل بعد] را خیلی خوب نمی شناسم، همچنین از کل ماجرای مربوط به سرمربی فصل آینده هم باخبر نیستم. چیزی که می دانم این است که توماس [سرمربی فعلی] تا آخر فصل با ماست. و این تنها چیزی است که روی آن تمرکز کرده‌ام. باشگاه باید تصمیمی بگیرد و مطمئنم که تمام گزینه‌ها را بررسی می کنند تا بهترین راه حل را پیدا کنند. اما ما به عنوان بازیکن باید احترام کامل را برای توماس قائل باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • تمجید AFC از مسلم اولادقباد