Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@20:21:10 GMT

علیرضا منصوریان و حرکات عجیب کنار زمین

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۴۴۴

علیرضا منصوریان و حرکات عجیب کنار زمین

سرمربی تراکتور به صورت کاملا تدریجی در کنار زمین احساسات خود را بروز داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اهالی فوتبال علیرضا منصوریان را با جنب و جوش هایش در کنار زمین می شناسند. این مربی جوان در گروه مربیانی قرار دارد که همواره با بروز احساسات خود در کنار زمین، از نظر انگیزشی، تاثیر زیادی روی بازیکنان خود می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی هفته سوم تراکتور مقابل سپاهان که با شکست سرخ پوشان همراه بود منصوریان طبق عادت از دقیقه یک تا نود لب خط حواسها را به سمت خود می‌کشاند.

 

نکته جالب توجه در مورد منصوریان بالا رفتن شدت احساسات او با توجه به شرایط بازی بودیم. به خصوص پس از دریافت گل از سپاهان و سپس نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی و ناکامی تراکتور در جبران گل خورده، جنب و جوش سرمربی تراکتور به اوج خود رسیده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتور سرمربی تراکتور تراکتور سرمربی تراکتور علیرضا منصوریان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی کنار زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی که این روزها هدایت تیم شادکام مشهد را برعهده دارد با تیپ‌های خاص در کنار زمین حاضر شد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا نیکبخت واحدی یکی از خوشتیپ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و هست. او همواره با ظاهر و تیپ‌هایی که می زد مورد توجه هوادارانش قرار می گرفت و بعضا هم به همین خاطر به کمیته انضباطی احضار می شد.

نیکبخت بارها به خاطر استایل و حتی مدل موهایش از فوتبال محروم شد.

حالا او که این روزها در دنیای مربیگری فعالیت می کند و هدایت تیم شادکام مشهد را برعهده دارد، با استایلی خاص و دیدنی کنار زمین تیمش را کوچ می کند و لباس‌ و استایلش را می توان در فشن شو های میلان دید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیپ هایی که در دهه شصت "تهاجم فرهنگی" بود (+عکس) گلزنی نیکبخت در لیگ برتر پس از دو سال

دیگر خبرها

  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور