Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «عبدالرقیب عبد محمد» تحلیلگر سیاسی یمنی با انتشار یک پست توئیتری به تشدید حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن واکنش نشان داد.

وی در این پست توئیتری نوشت: جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی، حملات خود را علیه مناطق مختلف تشدید کرده اند.

این تحلیلگر سیاسی یمن ادامه داد: این حملات بدین معنی است که باید واکنش به آنها ادامه پیدا کند و واکنش به این حملات، به معنی هدف قرار دادن تأسیسات نفتی، اقتصادی، نظامی و پایگاه های هوایی متجاوزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، نیروهای مقاومت یمن در واکنش به حملات ائتلاف متجاوز سعودی، در جریان یک حمله موشکی موفقیت آمیز، تأسیسات نفتی آرامکو را هدف قرار دادند.

کد خبر 5082671 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن شرکت نفت آرامکو عربستان عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا محسن فخری زاده ایران جو بایدن عربستان سعودی عراق فلسطین دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه نتانیاهو محمد بن سلمان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هرگونه حمله هوایی در داخل خاک عراق را رد کرد

فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا(سنتکام) مدعی شد که آمریکا هیچ حمله‌ای در داخل خاک عراق انجام نداده است.   به گزارش فارس؛ فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا گزارشها از حمله هوایی این کشور به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق را رد کرد و آن را نادرست خواند.   سنتکام در بیانیه‌ای ضمن نادرست خواندن این گزارش مدعی شده که آمریکا در عراق حمله هوایی انجام نداده است.   ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش نیز اعلام کرد که نیروهای این ائتلاف در هیچ حمله ای در عراق شرکت نداشتند و گزارشهای دریافتی درباره حمله به پایگاه نظامی در عراق را رصد می‌کنیم.   پیش از این شبکه پی بی اس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که ارتش آمریکا در منطقه‌ای که انفجار در استان بابل عراق رخ داده است هیچ فعالیتی ندارد.   پی بی اس همچنین به نقل از یک مقام عراقی نوشت، ما معتقدیم که این حمله هوایی توسط اسرائیل انجام شده است.   منابع خبری بامداد شنبه از وقوع انفجارهایی در استان بابل عراق در جنوب عراق خبر داده‌اند.   ساعاتی بعد مقامات عراقی از وقوع چند حمله پهپادی به یک مقر نیروهای حشد الشعبی در استان بابل در جنوب بغداد حبر دادند.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)

دیگر خبرها

  • آمریکا هرگونه حمله هوایی در داخل خاک عراق را رد کرد
  • نخستین واکنش آمریکا به انفجار در پایگاه حشدالشعبی
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تهاجم خارجی علیه ایران صورت گرفته است؟ | واکنش رسانه آمریکایی
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»