Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرمانده ارشد ناوگان شمال به همراه فرماندهان آموزش تخصص‌های دریایی رشت و فرمانده یگان پشتیبانی منجیل به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش با تبریک و تهنیت فرارسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تاریخچه نیروی دریایی ایران مربوط به ۵۰۰ سال قبل از میلاد و روزگار هخامنشیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی اقتدار خود را به منصه ظهور رساند، گفت: عملیات مروارید که منجر به نابودی سکوهای نفتی عراق شد، در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاویدان شده است.

امام‌جمعه رشت به اقتدار بازدارندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ایران با به‌روزرسانی تجهیزات خود در عرصه دفاعی مقتدرانه ایستاده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه جنگ‌ها در دنیای معاصر ناجوانمردانه‌تر از طول تاریخ است، بیان کرد: ترور شهید محسن فخری زاده مصداق بارز جنایت دولتی توسط رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به روایتی مبنی بر اینکه اجر شهید در آب دو برابر شهید خشکی است اشاره کرد و گفت: افتخارآفرینی و جان‌فشانی نیروی دریایی راهبردی ارتش باید به نسل معاصر انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی حضور فعال دارد، افزود: حضور فعال نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های بین‌المللی در دل آمریکایی‌ها رعب ایجاد کرده است.

امام‌جمعه رشت، امنیت و توسعه را اولویت برنامه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: امنیت و توسعه در کنار هم می‌تواند ارزش‌های اقتصادی و فرهنگی را به ارمغان آورد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امنیت و توسعه در سایه نیروی دریایی مقتدر محقق می‌شود، تصریح کرد: رمز رشد و تلاش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی در سایه اعتقاد به آرمان‌های اسلامی محقق شده است.

فلاحتی، اعتقاد به ارزش‌ها در کنار ارتقای صنعت دریایی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش را کارساز خواند و گفت: اطاعت از فرماندهی کل قوا است که تاکنون توانسته قدرت‌های سلطه‌گر جهانی را در مقابل ایران اسلامی به‌زانو درآورد و این ارزش باید به نسل جوان انتقال داده شود.

تحریم‌ها نتوانسته تأثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران داشته باشد

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال کشور نیز در این دیدار اشاعه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به نقاط مختلف دنیا را از وظایف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی و برقراری امنیت دریایی از وظایف گسترده این نیرو در آب‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری به شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم‌ها نتوانسته تأثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران به‌ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش داشته باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی دریایی امنیت جمهوری اسلامی ایران ارتش امام جمعه رشت فرمانده ارشد نظامی آجا نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران در آب های بین المللی نیروی دریایی ارتش امنیت و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را تا تیر سال جاری با شاخص‌های کمی سبد طراحی پروژه‌ها ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ تکمیل کنیم.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری برای ۱۴۰۳ برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و زمان‌بندی پروژه‌های سال جاری، تکمیل مقدمات و طراحی آن، همچنین اولویت بندی اجرای پروژه‌ها در سبدهای زمانی سه ماهه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جلسات فشرده‌ای در شهرداری با بخش‌های مختلف از جمله مناطق و معاونت‌ها برگزار و درباره زمان‌بندی پروژه‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها هماهنگی و مذاکرات لازم انجام شده است، افزود: از دیگر فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی برای ارائه ۶۰ خدمت اصلی شهرداری اصفهان به‌منظور تحقق منطقه غیرحضوری بوده است تا از طریق برنامه «اصفهان من» به سوی ارائه خدمات غیرحضوری و حذف مراجعه شهروندان گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: برای تیم پروژه، شرح وظایف مشخصی تعریف و این تیم در منطقه ۶ شهرداری مستقر شده است تا خدمات غیرحضوری کلید بخورد و به مرور خدمات به سایر مناطق تسری پیدا کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست‌بوم فناوری) را داریم که این هفته (ششم اردیبهشت) با محوریت ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در سالن اجتماعات قطار شهری شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مسائل شهری استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را آغاز کردیم و تا تیرماه سال جاری سعی می‌کنیم این برنامه با شاخص‌های کمی سبد طراحی پروژه‌ها نهایی و ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ این برنامه عملیاتی تکمیل می‌شود، گفت: برای توسعه و ترویج صنایع دستی، در تعامل مشترک با اداره کل میراث فرهنگی خانه امین‌ التجار را به‌عنوان فضایی برای گردهمایی، تعامل و هم‌اندیشی ذی‌نفعان حوزه صنایع دستی از دستگاه‌ های دولتی، مردم و ان‌جی‌اوها در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 746832

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • تعریف پنج برنامه راهبردی در زمینه امنیت غذایی