Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد عبدالرحمن پیرانی دبیرکلّ جماعت دعوت و اصلاح، ترور دانشمند و فیزیکدان برجسته دکتر محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.

به گزارش برنا، متن پیام دبیرکلّ به شرح زیر است:

ترور دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند و فیزیکدان برجسته و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان مظهر تروریسم دولتى است که با معیارهای بین‌المللی، عرفی و دینی محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز به خطر افتادن جدّی صلح و آشتی بین‌المللی و منطقه‌ای از یکسو و گسترش ناامنی و آشوب از سوی دیگر گردد. متهم ردیف اول این اقدام جنایتکارانه‌ اسرائیل است که دهه‌هاست آشکارا همه‌ی موازین و قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

جماعت دعوت و اصلاح بر اساس ایده و مشی بنیادین خود در مخالفت با همه‌ی انواع ترور و خشونت به‌ویژه تروریسم دولتی، این اقدام و سایر اقدامات جنایتکارانه‌ی مشابه را محکوم می کند و بر این باور است که لازم است با تقویت زمینه‌های وفاق و همدلی و ارتقای همبستگی ملی از امنیت کشور محافظت کرد. 

تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته برای عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و بعضی از کشورهای عربی در پیوند با نگرش فعلی حاکم بر کاخ سفید، ظرفیت تنش را بسیار بالا برده است. در این شرایط، هوشیاری هرچه بیشتر ملّت و انتخاب روش‌های صحیح برای مدیریت تنش توسط دولت برای ناکام کردن نقشه‌های خطرناک حاصل از این روابط ضروری است.

 عبدالرّحمن پیرانی

دبیرکلّ جماعت دعوت و اصلاح

 ٨ آبان ٩٩

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب