Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:17:49 GMT

فکر کردن و حرف زدن درباره مذاکره با غرب خیانت است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۷۶۹

فکر کردن و حرف زدن درباره مذاکره با غرب خیانت است

کیومرث سرمدی ترور شهید محسن فخری‌زاده را یک حرکت کورکورانه و بزدلانه دشمن خواند و گفت: در شرایط امروز حرف زدن و فکر کردن به مذاکره یک خیانت است که با این حرکت زشت دشمن نه به نتیجه می‌رسد و نه به صلاح مردم و کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این ترورهای کور نشان عمق کینه استکبار جهانی و صهیونیسم نسبت به پیشرفت علمی جهان اسلام مخصوصاً ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه می‌دانند که با تسلط ما به مبانی پیشرفت علمی به خصوص در زمینه اهداف صلح آمیز در موضوع هسته ای، ایران قدرت و سرآمدی را تسری می بخشد و این ترورهای کور تأثیر عکس در جامعه دارد و البته موجب بسیج بیشتر جامعه و جوانان برای تلاش در مراکز علمی داشته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ترور شهید محسن فخری زاده را حرکتی کورکورانه و بزدلانه دشمن خواند و افزود: این ترور اولین نبوده و آخرین هم نیست و البته بر اینکه دل بستن ما به مذاکره با گرگانی که جز ریختن خون مسلمانان و دانشمندان مسلمان به چیز دیگری نمی اندیشند، صحه می‌گذارد که این امر فرصت دادن به آن‌هاست.

وی تأکید کرد: یک بار دیگر با این حرکت کورکورانه دشمن در ترور دانشمند هسته ای، ثابت کرد که فکر مذاکره و نگاه ما به گرگانی که دلسوزی کنند، نگاه پلیدی است و حتما” حتما” یک بیراهه ای است که با این حرکات زشت و شرایط نه به نتیجه خواهد رسید و نه به صلاح مردم و کشور ماست.

سرمدی تأکید کرد: در این شرایط امروز حرف زدن و فکر کردن به مذاکره یک خیانت است.

وی با بیان اینکه کمیسیون حقوقی مجلس باید پیگیر این ترور شرم آور دشمن باشد، افزود: البته که هر مسئولی در هر جایگاهی از امنیتی گرفته تا اجرایی به خصوص قوه مقننه و مجلس و قضائیه پیگیر خونخواهی و مجازات عاملین این قضیه خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد