Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود راهزادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای برق رسانی به ۱۱ روستای این استان هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی برق‌رسانی پایدار به ۹۳ خانوار در ۱۱ روستای این استان آغاز و پیش بینی می شود تا پایان سال جار این طرح اجرا شود.

 راهزادی تصریح کرد: پنج روستا در شهرستان باشت، سه روستا در بویراحمد، ۲ روستا در شهرستان چرام و یک روستا در شهرستان باشت در آینده نزدیک از نعمت برق پایدار برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی پراکندگی، سخت‌گذبودن، معارضات محلی، نبود محورهای مواصلاتی مناسب، پوشش‌های جنگلی و کوهستانی بودن روستاها را از مهمترین مشکلات این طرح اعلام کرد.

اجرایی می شود.

راهزادی تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و متوسط در این استان وجود دارد که بیش از هفت هزار کیلومتر آن در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی واقع شده است.

مجری طرح و نگهداری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هم تصریح کرد: ۱۵۱ روستا با یکهزار و ۲۰۳ نفر جمعیت در کهگیلویه وبویراحمد در دولت یازدهم و دوازدهم از نعمت برق پایدار برخوردار شدند. 

حمید محمد پور افزود: همچنین در این مدت ۱۳ روستا با واگذاری ۹۵ نیروگاه خورشیدی نیز دارای برق شدند. 

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این روستاها ۳۰۶ میلیارد ریال بوده که بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال آن در برقرسانی با شبکه های برق هزینه شده است. 

بیش از ۵۶ هزار خانوار روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و بیش از هزار و ۷۷۰ روستای سکنه دار در این استان دارای روشنایی برق هستند.

تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد ۲۶۵ هزار مشترک بوده که حدود ۲۱۰ هزار از این تعداد مشترکین برق روستایی هستند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد انرژی برق برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد انرژی برق برق کهگیلویه و بویراحمد انرژی برق برق اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم