Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:50:10 GMT

تکمیل مترو پرند مشکل امنیتی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۸۵۳

تکمیل مترو پرند مشکل امنیتی ندارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد اسلامی درباره مترو پرند، اظهار کرد: زیرسازی این پروژه از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت پرند انجام و تفاهمنامه ای در این زمینه امضا شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این تفاهمنامه به زودی ابلاغ شود تا به این ترتیب مترو به شهر فرودگاهی امام و شهر پرند راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شهرداری تهران، شهر فرودگاهی امام و شرکت عمران پرند متعهد به تامین منابع مالی این پروژه شده اند در خصوص شایعاتی درباره دلیل تاخیر در اجرای این طرح، افزود: تا امروز هیچ چیزی درباره مسائل امنیتی این پروژه نشنیده ام.

پربیننده ترین قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) نرخ‌های عجیب مسکن در قلب تهران! قیمت مسکن تهران/ محله صادقیه با ۳ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو مترو پرند محمد اسلامی فرودگاه امام خمینی ره وزیر راه و شهرسازی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟