Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شهادت محسن فخری زاده بیان داشت: این اولین و آخرین توطئه دشمن برای ترور شخصیت های مهم و تاثیرگذار علمی جمهوری اسلامی ایران نیست. همراه در تلاش است تا چهره های علمی، مذهبی، انقلابی و تاثیرگذار کشور هستند را حذف کنند. شهید محسن فخری زاده یکی از چهره های شاخص علمی کشوردر حوزه هسته ای بود و آثار و برکات خوبی برای استقلال و ارزش های اسلامی کشور بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی باید ببینیم دشمن چه اهدافی را دنبال می کند، باید اهداف دشمن را بشناسیم و رسانه ها نقش موثری در آگاه سازی مردم دارند. ملت ایران اهداف و استراتژی های دشمنان را می شناسند.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه مردم به بصیرت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی لازم رسیده اند و با توطئه ها و دسیسه های دشمنان آشنا هستند. خاطرنشان کرد: بایستی مراقب عملیات روانی دشمنان نظام باشیم. رسانه و فضای مجازی بیشترین نقش آفرینی را در آگاه سازی جامعه و مردم خواهند داشت.

وی با اظهار اینکه در استانهای مرزی نقش رسانه بیشتر از سایر استانها مهم و ضروری است، ابرازداشت: رسانه ها باید در تبیین و تحلیل کنند. شرایط را برای مردم شفاف کنند و اهداف دشمن را برای نسل جوان شفاف سازی کنند تا در دام جنگ روانی دشمن گرفتار نشوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: در دهه اول انقلاب دشمنان نظام به ترور شخصیت های مهم و تاثیرگذار نظام اقدام می کردند و سعی داشتند پایه های نظام را با حذف چهره های شاخص تضعیف کنند. یکی از اهداف اصلی دشمن ترور شخصیت ها است. افراد کلیدی، نخبه و تاثیر گذار و تحول آفرین مورد توجه دشمنان و بدخواهان ملت ایران هستند. دشمنان می دانند برای رسیدن به اهدافشان یکی از راهها ترور و حذف شخصیت های مهم است.

وی افزود: از گذشته دشمنان با ترور شهید شهریاری در تضعیف حوزه هسته ای کشور بوده اند. با ترور شهید فخری زاده نشان دادند از قدرت و توان هسته ایی ایران به شدت وحشت دارند.

به گفته حجت الاسلام انصاری راد، دشمنان فکر می کنند که کشور قائم به فرد است در صورتیکه نظام جمهوری اسلامی ایران در پرورش نیروهای انقلابی و علمی موفق عمل کرده است و چهره های گمنام و تاثیرگذاری داریم که راه شهدای هسته ای و موشکی کشور را ادامه خواهند داد.

مذاکره با دشمنان نظام به صرفه و صلاح نیست

وی گفت: دشمن در گام اول شهید فخری زاده را ترور کردند و در گام دوم به دنبال آن هستند تا شرایطی را بوجود بیاروند تا ایران برای مذاکرات ذلت بار و خفت آور به پای میز مذاکره بیاید. دشمنان بدنبال آن هستند تا شرایط منطقه را به نفع خودشان رقم بزنند و معادلات سیاسی را به نفع خودشان هموار کنند. این چنین مذاکرات با این شرایط به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ابرازداشت: ایران زمانی پای میز مذاکرات می نشیند که در اوج قدرت باشد و مصالح و شرایط جمهوری اسلامی هم دیده شود. با شرایط کنونی مذاکره ایران با آمریکا اصلاً منطقی و قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در گام سوم در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: در زمان پذیرش برجام هم آمریکا و هم پیمانانش بهانه های مختلفی آوردند و در آخر هم از برجام خارج شدند. جمهوری اسلامی برای دفاع از مرزها و سرحدات خود هیچگاه در مسائل موشکی و نظامی با هیچ کشوری مذاکره نخواهد کرد. حوزه نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی قابل مذاکره نیست.

به گفته انصاری راد، آمریکا و اسرائیل انقلاب اسلامی را در تضاد با افکار و اهدافشان در جهان می دانند و برای براندازی جمهوری اسلامی دست به توطئه های کثیف می زنند.

وی تاکید کرد: در این برهه از انقلاب اسلامی رسانه ها نقش تعیین کننده و موثر در روشنگری دارند. باید اهداف و توطئه های شوم دشمنان برای مردم بازگو و تببین شود.

کد خبر 5082642

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده هفته بسیج شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بوشهر بارش باران بسیج جمهوری اسلامی انصاری راد فخری زاده رسانه ها شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

«طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد/ مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این 6 ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد