Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:12:45 GMT

تردد در همه محورهای فارس برقرار است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۹۱۴

تردد در همه محورهای فارس برقرار است

ایسنا/فارس معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بارش باران از شب گذشته در فارس، جاده‌ها لغزنده کرده است اما تردد در همه محورها به صورت روان و ایمن ادامه دارد.

علیرضا راستیار شنبه ۸ آذر در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر تعامل مناسب با اداره کل هواشناسی و پلیس راهور و اورژانس، تشریح کرد: ۲۴ ساعت قبل از هر بارش نیروهای کشیک که از قبل ساماندهی و در نقاط مشخص شده استقرار یافته‌اند، توسط تیم‌های پشتیبانی ماشین آلات راهداری زمستانی مستقر در ستاد مرکزی هدایت و بصورت شبانه روزی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود نزدیک به ۶۴۰۰ کیلومتر راه برف گیر و ۵۲ گردنه به طول ۷۶۷ کیلومتر در استان فارس، افزود: راهداران زحمتکش فارس به صورت شبانه روزی در ۵۲ راهدارخانه استان مستقر و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

معاون راهداری فارس گفت: سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ برای ارتباط با مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای و اخذ اطلاعات لازم در خصوص محورهای مواصلاتی استان و کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی کاربران جاده ای خواهد بود.

راستیار با بیان اینکه استان فارس هم‌اینک یک هزار و ۴۶۲ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۳۰۹ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۷۲ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۹۳۹ کیلومتر راه روستایی دارد، گفت:​ حدود ۱۰۰۰ نیروی راهداری به همراه ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از بیستم آبان‌ماه گذشته در محورهای استان استقرار یافته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمل ونقل جاده ای فارس بارش باران کیلومتر راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز طرح خدمات نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون ۲۵ هزار و ۷۰۵ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین جابه‌جا شدند.

وی افزود: این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: در همین مدت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ تردد وسیله نقلیه توسط سامانه‌های ترددشمار مرکز مدیریت راه‌ها در استان قزوین ثبت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این میزان تردد در محورهای استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

کد خبر 6063019

دیگر خبرها

  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده‌های همدان
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان ثبت شد
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی