Web Analytics Made Easy - Statcounter

علت خوشحالی گل جالب امید نورافکن مشخص شد؛ امید که رابطه گرم و صمیمی با پدرش دارد، به سبک روزهای کودکی که پدر را بابا علی صدا می زد، روی دست خود این نام را تتو کرده است

تیم های تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر روز گذشته با یک روز تاخیر به دلیل بارش برف در تبریز، از ساعت 15:15 به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند با تک گل محمد نژاد مهدی حریف خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، امید نورافکن که پایه گذار تک گل سه امتیازی این بازی حساس بود (مرتضی منصوری روی پاس امید نورافکن به نژاد مهدی، پاس گل داد) بعد از این گل به سمت عکاسان رفت و به شکلی جالب دست خود را مقابل دوربین عکاسان گرفت. نورافکن مقابل دوربین ها به تتوی جدید روی دست چپ خود اشاره کرد. شادی گل جالب امید نورافکن به یکی از سوژه های جذاب این دیدار تبدیل شد اما سوالی که مطرح می شد درباره تتوی جدید بازیکن ملی پوش بود. جایی که روی دست چپ او به انگلیسی عبارت زیر تتو شده بود:

بابا علی

تتوی جدید امید نورافکن

در همین راستا به سراغ امید نورافکن رفتیم و از او در خصوص تتوی جدیدش پرسیدیم. نورافکن در این رابطه گفت نام پدرش علی بوده و نام را روی دستش تتو کرده است.

از نورافکن پرسیدیم علت نشان دادن تتویش، تولد یا مناسبتی برای پدرش بوده یا اینکه می خواسته پدرش را خوشحال کند؟ او به شکلی جالب به این سوال پاسخ داد:

من با اسم پدرم خودم را خوشحال می کنم. هر وقت اسم او را روی دست خودم می بینم، انرژی و روحیه می گیرم.

نورافکن در مورد اینکه چرا روی دستش به جای علی، نام بابا علی را تتو کرده، گفت:

از کودکی پدرم را بابا علی صدا می کردم. نام پدرم علی است اما از بس من بابا علی گفتم، همه در خانواده پدرم را بابا علی صدا می زنند.

امید نورافکن و پدرش

 

همچنین بخوانید:

تراکتور 0-1 سپاهان / سه امتیاز شیرین محرم از تبریز

تراکتور 0-1 سپاهان / گزارش تصویری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امید نورافکن تتوی جدید بابا علی روی دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد

اندیشکده آمریکایی شورای آتلانتیک تاکید کرد عملیات موشکی علیه اسرائیل، موجب احساس غرور و رضایت در میان مردم خشمگین ایران شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: این اندیشکده در تحلیلی خاطر نشان کرد: جنگ از سایه خارج شده و چهره خود را عیان کرده است. ایران با استفاده از پهپاد و موشک،‌ حمله گسترده‌ای به اسرائیل انجام داد. دو طرف مدت‌ها درگیر «جنگ سایه‌ای» بوده‌اند، به این معنا که ایران از نیروهای نیابتی‌اش استفاده می‌کرد و رژیم صهیونیستی دست به ترورهای هدفمند می‌زد. حمله اخیر این رژیم به بخشی از سفارت ایران در سوریه که به کشته شدن چند فرمانده ارشد نظامی منجر شد، سبب واکنش ایران بود. اسرائیل در مرحله بعد چه خواهد کرد؟ آیا جنگ منطقه‌ای گسترده‌تری آغاز شده است؟ ایالات‌متحده چه نقشی ایفا خواهد کرد؟

جاناتان پانیکوف، معاون سابق در شورای اطلاعات ملی ایالات ‌متحده، درباره بالا گرفتن تنش در خاورمیانه می‌گوید: پرتاب‌های موشکی-پهپادی ایران در واکنش به حمله اسرائیل، این ظرفیت را دارد که منطقه را در آستانه جنگ گسترده‌تری قرار دهد که به نظر می‌رسد تقریبا هیچ‌کس آن را نمی‌خواهد؛ چیزی که اکثر بازیگران – ایالات‌متحده، کشورهای عربی و حتی حزب‌الله- در شش‌ماه گذشته به دنبال اجتناب از آن بوده‌اند.

جینا ابرکرومبی- وینستانلی (سفیر آمریکا در مالت و دستیار وزیر خارجه در امور خاورمیانه و آفریقا) با تفکیک نتایج حاصل از حمله ایران، ماجرا را به این شکل صورت‌بندی کرده است:

برد: شلیک حدود ۳۰۰موشک و پهپاد به سوی اسرائیل، برای ایرانیان غرورآفرین بوده است. رهبران ایران مقاصد خود را اعلام کرده و علنا مسئولیت آن را بر عهده گرفته‌اند. با وجود خسارت‌ها اما واکنش‌ها طی چند روز اخیر آن‌قدر شدید بود که باعث ایجاد هشدار بین‌المللی گسترده شد. ایرانیان خشمگین، اکنون می‌توانند احساس رضایت و غرور کنند. بنابراین، لازم نیست گام بعدی شدید و تشدیدکننده بحران باشد.

باخت: موقعیت بایدن به طور قابل‌توجهی بدتر شده است. تیم او باید برای مهار اسرائیل تلاش کند. نیروهای آمریکایی در منطقه همچنان در خطر هستند و احتمال وقوع جنگ گسترده‌تر زیاد است. اکنون به نظر می‌رسد که ایالات‌متحده به یک درگیری مستقیم نزدیک شده است که بایدن و ایران برای اجتناب از آن سخت تلاش کرده‌اند. به نظر می‌رسد بایدن از اهرم فشار خود بر نخست‌وزیر حیله‌گر اسرائیل چشم‌پوشی کرده باشد؛ چراکه اکنون شرایط عوض شده است. این شاید بر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری هم تاثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • رمزگشایی از مولفه‌های کاهش قیمت دلار
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تتوی روی گردن یک سرباز در رژه ارتش خبرساز شد
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد