Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:32:55 GMT

نرخ بیکاری برزیل رکوردی دو رقمی زد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۰۷۲

نرخ بیکاری برزیل رکوردی دو رقمی زد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، طبق گزارش جدیدی از داده‌های رسمی دولت برزیل مشخص شد تعداد برزیلی‌های بیکار و نرخ بیکاری برزیل به بالاترین سطح در تاریخ رسیده و این در حالی اتفاق می‌افتد که تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای مردم را تشویق کرده است تا دوباره دنبال کار بگردند.

اداره آمار برزیل، آی‌بی‌جی‌ای، اعلام کرد نرخ بیکاری برزیل در ۳ ماهه منتهی به سپتامبر از ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد در سه ماهه منتهی به آگوست، به ۱۴.۶ درصد افزایش یافته است.

طبق آمار این اداره تعداد افرادی که بیکاری آنها به طور رسمی ثبت شده است از ۱۳.۸ میلیون نفر (در ۳ ماهه قبلی) به ۱۴.۱ میلیون نفر جهش کرده است.

با این حال این آمار از آن‌چه کارشناسان انتظار داشتند بدتر نبود. اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی می‌کردند نرخ بیکاری برزیل در این ۳ ماهه تا ۱۴.۹ درصد بالا برود.

تعداد افراد شاغل برزیل در این بازه به ۸۲.۵ میلیون نفر رسید که ۱۲.۱ درصد یا ۱۱.۳ میلیون نفر از دوره مشابه سال گذشته کمتر است.

کد خبر 5082711

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد برزیل بیکاری برزیل ویروس کرونا قیمت مرغ فولاد نهاده های دامی قیمت دلار قیمت نفت بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو بازار سهام قیمت طلا بازار سهام اسیا بورس تهران نرخ بیکاری برزیل میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: سال‌گذشته یک‌هزار و ۱۷ میلیارد تومان مالیات بر درآمد در استان وصول شد که این رقم در مدت مشابه ماقبل آن صرفاً ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

قربان حاجی مشهدی مدیرکل امور مالیاتی گلستان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو  گفت: مالیات‌های مستقیم در حوزه مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت تقسیم می‌شوند که در مجموع در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان وصولی در گلستان حاصل شده است.

وی افزود: سال گذشته رقمی معادل ۷۸۷ میلیارد تومان در بخش مالیات بر اشخاص حقوقی، یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان در بخش مالیات بر درآمد و ۲۲۵ میلیارد تومان مالیات بر ثروت در گلستان وصول شده است.

حاجی مشهدی ادامه داد: بیشترین مالیاتی واصله در حوزه مالیات‌های مستقیم متعلق به زیر مجموعه‌های مالیات بر درآمد بود که رقم معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان است.

وی گفت: مالیات‌های وصولی بر در آمد در سه بخش مالیات بر حقوق کارکنان بخش دولتی، مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و مالیات مشاغل اجرایی می‌شود که مالیات حاصله در سال ۱۴۰۱ رقمی معادل ۶۵۰ میلیارد تومان وصول شده است.

مدیر کل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: در حوزه مالیات‌های غیر مستقیم بیشترین سهم بر عهده ارزش افزوده کالا و خدمات بوده که رقمی معادل ۷۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وصول شده که وصول این ردیف در سال ماقبل آن فقط ۴۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین در خصوص مالیات‌های غیرمستقیم گفت: در حوزه مالیات غیر مستقیم رقمی معادل ۱۵۹ میلیارد تومان در حوزه مالیات بر نقل و انتقال اتومبیل و مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان در بخش یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده وصول شده است.

گفتنی است که پارسال ۳ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • هجوم ایرانیان برای سفرهای خارجی
  • تورم ۱۲ ماهه بهای تولیدکننده ۵۰ واحد درصد کاهش یافت
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین