Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:18:17 GMT

قرار آقای گل های ایرانی، امشب در پونتا دلگادو!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۱۸۸

قرار آقای گل های ایرانی، امشب در پونتا دلگادو!

دو بازی از دیدارهای هفته هشتم بازی های لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود. بازی هایی که در یکی از آن ها احتمالا دو مهاجم ایرانی حاضر در لیگ پرتغال به میدان خواهند رفت

مهدی طارمی و شهریار مغانلو، دو مهاجم ایرانی حاضر در لیگ پرتغال هستند که به احتمال فراوان امشب با یکدیگر روبرو خواهند شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم سانتاکلارا و پورتو را می توان یکی از بازی هایی دانست که نتیجه و احتمالا گل های آن برای بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازی با دو مهاجم ایرانی که سابقه آقای گلی در لیگ های مختلف ایرانی را در کارنامه خود دارند.

مهدی طارمی به همراه پرسپولیسی ها دو بار توانست به عنوان آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شود و در سوی دیگر نیز شهریار مغانلو در دوره عضویت در تیم ملوان بندرانزلی موفق شد خود را به عنوان آقای گل بازی های لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی کند.

مهدی طارمی

حالا این دو مهاجم در لیگ پرتغال با یکدیگر روبرو می شوند. بازیکنانی با وضعیت متفاوت از یکدیگر، طارمی پس از یک فصل درخشش حالا در تیم مهم و بزرگ پورتو توپ می زند و احتمالا با درخشش خود به زودی در ترکیب ثابت این تیم به میدان می رود.

در سوی دیگر شهریار مغانلو نیز چند هفته ای می شود که به عضویت تیم سانتاکلارا در آمده و حالا تلاش می کند تا بتواند هر چه سریعتر خود را به ترکیب اصلی تیمش برساند. روندی که قبل از او برای طارمی وجود داشت و به همین دلیل پیشرفت او می تواند فرمول مناسبی برای مغانلو باشد.

شهریار مغانلو

به این ترتیب دیدار دو تیم سانتاکلارا و پورتو از ساعت 21:30 در پونتادلاگا و به میزبانی سانتاکلارا برگزار خواهد شد. دیداری که سه امتیاز آن برای پورتو از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتواند خود را به سه تیم بالای جدول رده بندی برساند.

در سوی دیگر مغانلو و همبازیانش نیز با کسب سه امتیاز احتمالی می توانند خود را به نیمه بالای جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال برسانند.

 

همچنین بخوانید:

حضور مهدی طارمی در لیست پورتو برای دیدار مقابل مارسی در لیگ قهرمانان اروپا

مغانلو: در بهترین شرایطم مصدوم شدم / سانتاکلارا برخوردی حرفه‌ ای با من داشت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهریار مغانلو مهدی طارمی دو مهاجم آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد.

نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

کد خبر 844275 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد
  • (عکس) مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • بیانیه تند باشگاه پورتو بابت پنالتی گرفنه نشده روی طارمی
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند