Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال از قدیم تا الان دو دروازه‌بان با کیفیت داشته است که با یکدیگر در رقابت بوده‌اند. - اخبار ورزشی -

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط‌مان با توجه به دیدار برابر فولاد خوزستان که نتیجه را واگذار کردیم، سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین موضوعاتی نباید برای استقلال اتفاق بیفتد. آن اتفاقات در شروع فصل ناراحت کننده است. اگر می‌خواهیم فوتبال پاکی داشته باشیم، نباید دیگر چنین چیزهایی را ببینیم. 

وی افزود: بعد از بازی با فولاد، تیم جمع و جور شد و استقلال رفته به رفته شکل واقعی خودش را پیدا خواهد کرد.‌ مصدومیت‌ها و بازیکنان کرونایی شرایط را سخت می‌کنند، این مسئله نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌ها خواهد بود. خوشبختانه بازی با ماشین‌سازی را بردیم و ‌6 امتیازی شدیم. تمرینات‌مان را در حال حاضر برای دیدار با پیکان انجام می‌دهیم و باید طوری مدیریت شود که امتیازات را جمع کنیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی شدید محمود فکری از اتفاقات بازی با فولاد و صحبت‌هایی که در رابطه با آن انجام داد، گفت: این اتفاقات برای استقلال نیست. متاسفانه نیمکت برخی تیم‌ها آرام نیستند که از نظر اخلاقی و وجدانی برای فوتبال ایران اصلا خوب نیست. وقتی تیمی می‌تواند با شرایط فنی خوب بازی کند، چرا باید وارد حاشیه شود؟ اینکه بگوییم داور اعصاب ما را خرد کرد، سوء استفاده از نام داوران است، مگر اینکه صحنه واضحی باشد که آن هم کارشناسان می‌توانند نظر دهند. نیمکت تیم‌ها باید آرامش داشته باشد. 

مرفاوی در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، تصریح کرد: همه امیدوارند، ما هم امیدواریم. برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم. کسی قول قهرمانی نمی‌دهد، من هم قول نمی‌دهم، چون فوتبال اتفاقات زیادی دارد اما مطمئن باشید که اعضای کادر فنی و بازیکنان دنبال این هدف مهم هستند. 

وی در واکنش به اقدام محمد نادری که پیراهنی را که تصویر مرحوم منصور پورحیدری روی آن نقش بسته بود و وارد زمین شد، گفت: از نادری تشکر می‌کنم. اینکه بازیکن از پیشکسوت خودش تجلیل کرده و با یاد و نام او اولین بازی‌اش را انجام می‌دهد، کار درستی است. نادری کار اخلاقی انجام داد و به عنوان شاگرد پورحیدری از او تشکر می‌کنم. نادری به قول خودش سه، چهار ماه در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود اما کارش در شروع خوب بود. این بازی‌ها است که بازیکن را آماده می‌کند. امیدوارم نادری با نام پورحیدری و شماره پیراهن او برای استقلال افتخارآفرینی کند. 

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری در تمرین اختصاصی روز گذشته دروازه‌بان‌های استقلال گفت: این موضوع درون خانوادگی است و آن را حل کردیم. این اتفاق برای اولین بار نیست که در استقلال می‌افتد. استقلال از قدیم دو دروازه‌بان با کیفیت و آماده استفاده می‌کرد و گلرهایی داشتیم که با یکدیگر رقابت می‌کردند.

مرفاوی ادامه داد: شرایط استقلال خوب است و هر چند که برخی‌ها می‌خواهند شرایط تیم را بد کنند و دوست ندارند نتیجه بگیریم، اما روز به روز بهتر می‌شود تا استقلال سرحال و روپایی داشته باشیم.

نوری: امسال حاشیه بزرگترین رقیب استقلال برای قهرمانی است/ دستیاران فکری باید بیشتر حواس‌شان جمع باشد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال صمد مرفاوی استقلال صمد مرفاوی تیم فوتبال استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر

دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ بعید است به دِرکلاسیکر پیش رو برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی خود را آماده بازی روز شنبه (11 فروردین) با دورتموند در هفته بیست‌وهفتم بوندس‌لیگای آلمان می‌کند که به نظر می‌رسد برای این بازی دروازه‌بان کهنه‌کارش را در اختیار نخواهد داشت. نویر 37 ساله که پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر، در تعطیلات زمستانی در حالی که در حال اسکی کردن بود دچار شکستگی از ناحیه پا شد و همین باعث شد تا بیش از 10 ماه به دور از میادین فوتبال باشد، اخیراً توسط یولیان ناگلسمان به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت شد که این اولین حضور او در ترکیب مانشافت پس از آن مصدومیت به شمار می‌رفت، اما او روز چهارشنبه هفته گذشته در تمرینات دچار پارگی فیبر عضلانی در ناحیه عضله‌ نزدیک‌کننده پای چپ شد و بازی‌های دوستانه آلمان با فرانسه و هلند را از دست داد.

نشریه آلمانی «کیکر» در تشریح وضعیت دروازه‌بان بایرن مونیخ گزارش داد؛ روند ریکاوری نویر خیلی خوب پیش‌ می‌رود و او در این زمینه پیشرفت داشته است، اگرچه بعید به نظر می‌رسد که بتواند در دِرکلاسیکر روز شنبه، بایرن مونیخ را در مصاف با بوروسیا دورتموند همراهی کند. کادر فنی بایرن مونیخ نمی‌خواهند در مورد استفاده از دروازه‌بان آلمانی خود هیچگونه ریسکی کنند و قصد دارند به او زمان کافی بدهند تا به طور کامل ریکاوری کند و برای بازی‌های باقیمانده فصل با صد درصد آمادگی در دسترس باشد. در ادامه این گزارش آمده است؛ انتظار می‌رود اسون اولرایش در بازی شنبه درون دروازه بایرن بایستد و نهمین بازی‌اش برای بایرن مونیخ در فصل جاری را به انجام برساند.

واکنش گوندوگان به احتمال پس دادن بازوبند کاپیتانی آلمان به نویر

بایرن مونیخ در حال حاضر با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاده است و با بایرلورکوزن صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر