Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی اعلام کرد: تقریبا تمام رسانه های کرواسی تصاویر سخنرانی نتانیاهو درباره به کار بردن نام شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را منتشر کردند. 

به گزارش ایسنا، پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی در توییتی با انتشار تصاویری از نتانیاهو که در سخنرانی دو سال پیشش نام شهید فخری زاده را به کار برده بود، نوشت: 
‏تقریبا تمام رسانه های کرواسی در انعکاس خبر ترور شهید ‎محسن فخری‌زاده این تصویر را منتشر و نوشته اند: نتانیاهو درسال ۲۰۱۸ گفته بود "نام او را بخاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
و نیز درخواست ظریف از جامعه جهانی و اتحادیه اروپا را که دست از استاندردهای دوگانه بردارند و این تروریسم دولتی را محکوم کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی «طنزپهلو» با توجه به رویکرد جدید جشنواره که توجه به آثار چندرسانه‌ای منتشر شده در رسانه‌های شخصی و شبکه‌های اجتماعی است، زیرساخت‌ها برای شرکت آثار طنز شخصی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، فراهم شده است. هنرمندان و تولیدکنندگان محتوایی که آثارشان در هیچ رسانه رسمی منتشر نشده است هم می‌توانند در هشتمین جشنواره طنز و رسانه شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اثر طنز خود را در بخش‌های مختلف داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون شرکت کنند. برای این کار، اثر خود را در وبلاگ یا کانال یا صفحه شخصی خود منتشر کنند و لینک آن را درون صفحه ثبت اثر جشنواره درج کنند و حتماً در بخش نوع منبع و نام منبع، گزینه «شبکه اجتماعی» را انتخاب کنند.

موضوعات جشنواره شامل انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد است.

جوایز این جشنواره برای نفرات اول هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفرات دوم هر بخش ۷۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفرات سوم هر بخش ۵۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره، نفرات تقدیری هر بخش ۲۰ میلیون ریال و تندیس جشنواره است.

آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

کد خبر 6079949 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت