Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- ۲ تیم تبریزی حاضر در لیگ بیستم هنوز به بردی دست پیدا نکرده اند.

 هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با بازی ۲ تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان به اتمام رسید. دیداری که با برتری یک بر صفر تیم میهمان یعنی سپاهان به اتمام رسید تا نخستین شکست شاگردان علیرضا منصوریان در این فصل رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت باعث شد تا طلسم تیم های تبریزی در لیگ بیستم شکسته نشود و هر ۲ در حسرت برد باقی بمانند. آنها در مجموع ۶ دیداری که انجام داده اند به سه باخت و سه تساوی دست یافته اند و هنوز بردی به دست نیامده است.

تراکتور در هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل قناعت کرد. این تیم در هفته دوم مقابل نساجی یک بر یک مساوی کرد و سرانجام در این هفته به سپاهان باخت تا حالا با ۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد. ماشین سازی نیز در هفته نخست به شهرخودرو سه بر صفر باخت. تیم وحید بیاتلو در دومین هفته در برابر میهمان خود ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و سرانجام در هفته سوم با یک گل به استقلال باخت تا حالا با یک امتیاز در رده چهاردهم باشد.

باید دید این طلسم تا چه زمانی برای ۲ نماینده شهر تبریز باقی خواهد ماند. ماشین سازی در هفته چهارم باید به مصاف تیم صدرنشی گل گهر سیرجان برود و تراکتور در رفسنجان رو در روی تیم قعرجدولی مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
فجری‌ها در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر زیبای حمید ملکی با ضربه سر شاهین طاهرخانی مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل رسید.
همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با یک گل به پیروزی دست یافتند.
میلاد غریبی در دقیقه ۳۴ برای شهر راز شیراز گلزنی کرد.
با پایان یافتن هفته بیست و هفتم تیم خیبر خرم با ۶۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۶ امتیاز دوم شد و تیم فجر هم با ۵۵ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
تنها چهار تیم بالای جدول شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند هر چند خرم آبادی‌ها شانس بیشتری دارند تا بازی‌های باقی مانده برای چهار تیم حساس‌تر شود.
در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.
شاهین بندر عامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • یوونتوس و خارج شدن از زمین تورینو بدون گل زده پس از ۲۵ سال