Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات در خصوص مرگ دیگو مارادونا آغاز شده است.

 

 

پس از گذشت چند روز از مرگ دیگو مارادونا، حالا دادستانی آرژانتین تحقیاتش را در این خصوص آغاز کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از France 24، دیگو مارادونا روز 25 نوامبر درگذشت و دلیل مرگ سکته قلبی عنوان شد. حالا خبر رسیده که دستگاه قضایی آرژانتین تحقیقات در خصوص احتمال سهل انگاری در فوت دیگو مارادونا را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا پیش از این خواستار تحقیق در خصوص فاصله بین تماس با اورژانس و رسیدن آمبولانس (بیشتر از 30 دقیقه طول کشید) شده بود. گزارش کالبدشکافی اولیه نشان داده که مارادونا ظهر چهارشنبه در خواب و بر اثر "ورم حاد ریه و نارسایی مزمن قلبی" از دنیا رفته و ظاهرا پرستار آخرین شخصی بوده که ستاره سابق فوتبال را زنده دیده است؛ این پرستار همچنین مدعی شده که همان زمان از تنفس طبیعی وی در خواب اطمینان حاصل کرده است. دادستانی بوینس آیرس پرونده ای را با عنوان "تعیین علت مرگ دیگو مارادونا" باز کرده است. یک منبع ناشناس در این خصوص گفته:

این پرونده به این دلیل آغاز شده که او در خانه فوت کرده و کسی گواهی فوت وی را امضا نکرده است. البته این به معنای وجود مظنون یا بی نظمی نیست. 

دادستانی حالا منتظر نتایج آزمایشات سم شناسی روی بدن مارادونا است و هر سه دادستانی که در این پرونده کار می کنند، پرونده پزشکی و تصاویر ضبط شده دوربین های امنیتی محله را درخواست کرده اند.

همچنین بخوانید: 

دیگو مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت / فوری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرگ دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه

دیگر خبری از خط دفاعی آهنین در تیم دیگو سیمئونه نیست.

دیدار برگشت دورتموند و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۲ زنبورها خاتمه یافت. دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۴-۵ راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم دیگو سیمئونه که به دفاع مستحکم خود شناخته می شود، این ماه ها بیشترین ضربه را از اشتباهات خط دفاعی می خورد. به نقل از اوپتا؛ اتلتی طی ۲۳ بازی خود در همه رقابت های سال ۲۰۲۴ تاکنون ۳۶ گل دریافت کرده است. در بین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی در همین مقطع فقط لوتون تاون، شفیلدیونایتد و سالرنیتانا گل های بیشتری نسبت به اتلتیکو مادرید دریافت کرده اند.

بدترین خطوط دفاعی در پنج لیگ معتبر اروپایی طی سال ۲۰۲۴

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دادستانی مرکز استان سیستان‌ و بلوچستان علیه شهردار کنارک و زاهدان اعلام جرم کرد
  • عصبانیت جالب دنیله ده روسی از پرسیدن زمان باقی مانده بازی توسط دیگو یورنته
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • حکم دادگاه فدرال آرژانتین در مورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • کنعانی: حکم دادگاه فدرال آرژانتین درمورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی