Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@12:27:54 GMT

قیمت روز موبایل ال جی در بازار +جدول

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۶۵۸

قیمت روز موبایل ال جی در بازار +جدول

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس "موبایل" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

پربیننده ترین قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ +جدول محبوب‌ترین موبایل‌های بازار چند؟ +جدول با ۵میلیون چه تبلتی می‌توان خرید؟ +جدول قیمت روز موبایل اپل +جدول جدیدترین موبایل‌های جی‌ال‌ایکس چند؟ +جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه موبایل قیمت موبایل گوشی موبایل موبایل ال جی قیمت موبایل ال جی قیمت موبایل ال جی موبایل ال جی قیمت موبایل در بازار قیمت موبایل ویژه عکاسی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ روندی مخالف روز قبل در پیش گرفته و در بیشتر محصولات داخلی رو به کاهش است اما در بازار مونتاژی‌ها تغییر زیادی دیده نمی‌شود.

سورن پلاس (فول) با افت ۶۰۰ هزار تومانی قیمت امروز به نرخ ۷۶۵ و سورن پلاس (ارتقا) با افت ۳۰۰ هزار تومانی قیمت و نرخ ۷۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) نیز ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ریزش قیمت، تارا دستی (ارتقا) ریزش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی قیمت و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پارانوما (ارتقا) یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افت قیمت را به ثبت رساند تا به نرخ یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان معامله شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا امروز ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز و به قیمت ۴۴۵ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا نسبت به روز گذشته ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت دارد و به ۷۸۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۶۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۵۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۸۳۴ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۴۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۴ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۵۰ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۴۷ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۸۲۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S استاندارد با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۷۸ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۴ میلیون تومان، کوییک S استاندارد ۴۴۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۶ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۶۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی ثبات قیمتی بیشتری به چشم می‌خورد اما تعدادی از محصولات در مسیر کاهش قیمت قرار دارند.

کی‌ام‌سی J۷ امروز ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان رسید اما فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رسپکت ۲ نیز ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز در بازار خرید و فروش می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو دو میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۶۱ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۳۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 744636

دیگر خبرها

  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول