Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی خدادادی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این امدادرسانی در یک هفته گذشته در شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان، هفتکل ،شوشتر و باغملک انجام گرفته است افزود: با توجه به تداوم بارندگی در استان خوزستان تیم های امدادی جمعت هلال احمر همچنان در حالت آماده باش بسر می برند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه ۱۵ تیم عملیاتی این امدادرسانی ها را انجام دادند افزود: از سوی هلال احمر اقلامی شامل ۵۰۲ تخته پتو ،۳۵۵ تخته موکت ،۶۶۳ کیلوگرم نایلون پوششی و ۲۶ تخته چادر همچنین اقلام غذایی و بهداشتی بین افراد آسیب دیده از سیلاب و باران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۳۳ نفر نیز در این مدت در مناطق امن اسکان داده شدند و ۹ واحد مسکونی روستایی در شهرستانهای ایذه و باغملک تخریب شد.

بارش باران شدید به صورت متناوب از ابتدای آذر ماه جاری در اکثر مناطق استان خوزستان آغاز شده است.

همچنین یک سامانه بارشی جدیداز روز پنجشنبه هفته گذشته در خوزستان فعال شده است که طبق اعلام اداره کل هواشناسی این سامانه تا دوشنبه هفته جاری در منطقه فعال است.

اداره کل مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر با فعالیت این سامانه بارشی هشدار دادند.

برچسب‌ها بارش باران خوزستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران خوزستان سازمان امداد و نجات هلال احمر بارش باران خوزستان سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادگران هلال احمر بوشهر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • باران بهاری سیل‌آسا شد