Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در دیدار با آیت الله رضازاده بر لزوم رسیدگی به اقشار کم‌درآمد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان شامگاه جمعه با آیت‌الله رجبعلی رضازاده دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار از تلاش‌های بی وقفه برای رسیدگی به اقشار کم درآمد گفت و افزود: باید بین دستگاه‌های مختلف برای کمک به مردم همکاری کامل برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رضازاده نیز در مقابل از لزوم رسیدگی به حل مشکل مؤمنین و افراد نیازمند و گرفتار گفت و یادآور شد: هرکس احسان کند، به خود احسان می‌کند و اعمال انسان به خود او باز خواهد گشت.

استاندار خراسان رضوی اولویت کاری مدیریت استان را توجه به قشر محروم عنوان و تأکید کرد: اصل کار دستگاه‌ها شناسایی، رسیدگی و حل مشکلات مردم است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان خدمت به مردم را توفیقی دانست که به استاندار اعطا شده است و در همین ارتباط ادامه داد: رفع گرفتاری مردم نعمتی است که خداوند به انسان ‌اعطا می‌کند و اگر انسان روی گردان باشد، خداوند این نعمت را به دیگری حواله می‌کند.

معتمدیان به لزوم رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: به فرمانداران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی برای اولویت قرار دادن رسیدگی به مشکلات مردم و حضور در میان آن‌ها برای احصا مشکلات‌شان تأکید شد.

آیت‌‌الله رضازاده از لزوم توجه به رفع بلا و مشکل مؤمنین گفت و تأکید کرد: باید از لحظاتی که خداوند جهت احسان به مردم اعطا ‌می‌کند، استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها برای رفع چالش مردم با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: دغدغه ما مدیریت بیماری کرونا و کاهش مشکلات مردم است و با توجه به فراگیر شدن بیماری، توجه همگانی و کنترل محدودیت‌ها است.

استاد برجسته حوزه علمیه خراسان شرایط بیماری کرونا را آزمایش الهی خواند و با دعوت از همه به انجام پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی واجب شرعی و از اوجب واجبات است.

آیت‌الله رضازاده در پایان همه چیز در محضر امام زمان (عج) عنوان کرد و با آرزوی توفیق خدمت‌رسانی برای استاندار عنوان کرد: به استناد روایات چیزی از امام زمان مخفی نیست و امیدوارم مشمول عنایات ایشان باشید.

آیت الله رجبعلی رضازاده عضو شورای عالی و استاد برجسته حوزه علمیه خراسان و از شاگردان آیات عظام هاشم قزوینی، سید محمدهادی میلانی، سید ابوالقاسم خویی و حسین وحید خراسانی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی الله رضازاده آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت

علی اکبر حسینی‌محراب بامداد دوشنبه در نشست بررسی روند عملیات دفع آب‌های سطحی که در محل شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: تمام امکانات و تجهیزات ارگان ها و شرکت ها باید در جهت رفع آب های سطحی مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی محراب گفت: انتظار داریم که از قبل کار اطلاع رسانی به مردم انجام شود تا آنها با مشکل مواجه نشوند. باید با مردم به صراحت صحبت کرد و اطلاعیه لازم را صادر کرد تا متوجه خطر شوند.

استاندار خوزستان گفت: در مواقع بحران همه مسئولان باید در یک راستا حرکت کنند و با تشکیل ستاد بحران جریان همدلی را تقویت و آسیب شناسی لازم را انجام داد و در این مواقع باید با جدیت از اقدامات جزیره‌ای پرهیز کرد.

مدیریت در کارها برای رفع آب گرفتگی ها بسیار مهم است

استاندار خوزستان ادامه داد: مدیریت در کارها بسیار مهم است و باید با همفکری و همدلی نسبت به رفع آب گرفتگی ها اقدام کرد تا تلاش‌ها به موفقیت ختم شود. باید هماهنگی ها و تقسیم کار به وضوح روشن باشد تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: اولویت دستگاه های خدمات رسان جلوگیری از ورود آب باران به منازل باشد تا مردم به زحمت نیافتند.

حسینی محراب گفت: قصور و کوتاهی از هیچ ارگانی پذیرفتنی نیست و همه باید در خدمت مردم باشند.

بارش باران از روز یکشنبه در اهواز و دیگر نقاط خوزستان آغاز و به مدت سه ساعت ادامه داشت. همچنین برابر اعلام اداره کل‌ هواشناسی خوزستان، بیشترین میزان بارش باران استان در اهواز با ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

هم‌اینک با تلاش عوامل شهرداری و آبفا، روند دفع اب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی ها در کلانشهر اهواز ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888030

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • لغزش‌ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن برهانیم
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت