Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید بعیدی نژاد روز شنبه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:‌ شهید بزرگوار دکتر فخری زاده از دانشمندان متعهدی بود که عمر با برکت خود را به ارتقاء دانش و توان ملی کشور اختصاص داد و در همین راه جان خود را نیز فدا نمود.  

وی خاطر نشان کرد: ترور این دانشمند بزرگ‌ مصداق بارز نقض قوانین بین المللی و نقض ارزشها و استانداردهای جهانی حقوق بشر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشورمان  با بیان اینکه «جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون این شهید نخواهد گذشت و انتقام آن را خواهد گرفت» افزود: از دولت‌ها و سازمان‌های بین المللی انتظار داریم که این ترور ناجوانمردانه را بروشنی و صراحت محکوم نمایند.  

وی افزود: در همین چارچوب بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلستان از دولت انگلیس درخواست نموده ام که این اقدام غیرانسانی استکبار جهانی و صهیونیسم را بروشنی محکوم کند.

فخری زاده از دانشمندان کشورمان عصر دیروز در حمله تروریستی در منطقه آبسرد استان تهران به شهادت رسید.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیروز در واکنش به ترور و شهادت فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به نقش رژیم اسرائیل در این عملیات تروریستی اشاره کرد و از جامعه جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا خواست تا این اقدام تروریستی دولتی را محکوم کنند.

پیشتر سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای ترور شهید «محسن فخری زاده» را اقدامی جنایتکارانه خواند.

در این بیانیه آمده است: در این دوران پر ابهام، بیش از هر زمان دیگری ضروری است  که تمام طرف‌ها آرامش خود را حفظ و خویشتن‌داری کنند تا از تشدید اوضاع که به نفع هیچ‌کس نیست جلوگیری شود.

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده حمید بعیدی نژاد انگلستان پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده حمید بعیدی نژاد انگلستان محسن فخری زاده حمید بعیدی نژاد انگلستان اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهل و پنجمین سالگرد شهادت این امیر ارتش مراسمی با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و آحادی از مردم در ستاد کل ارتش برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک