Web Analytics Made Easy - Statcounter

چاقی در مردان و زنان، کودکان و نوجوانان متفاوت است. اکنون خانواده ها آپارتمان نشین شده اند و با افزایش بازی‌های کامپیوتری و تلفن همراه آمار بی تحرکی و پرخوری کودکان و نوجوانان بیشتر شده است. در حال حاضر هم با شیوع ویروس کرونا و دوران قرنطینگی افراد خانواده بیش از پیش مجبور هستند در خانه بمانند.

همچنین با آمدن کرونا چاقی و اضافه وزن در افراد بیشتر شده است، به همین امر افراد باید سبک زندگی را تغییر داد و راهکار‌های کم هزینه ای را برای تناسب اندام و حفظ سلامتی در پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین کار این است که از هر تهدیدی یک فرصت بسازیم پس می توان در دوران قرنطینگی به سمت کاهش وزن حرکت کرد.

اولین کار برای رسیدن به وزن مطلوب این است که مصرف فست فود‌ها و غذا‌های پرکالری را کاهش دهید، میان وعده های خود را هوشمندانه و با دقت کامل انتخاب کنید سپس از مصرف شیرینی هاخودداری کرده و به اندازه کافی آب و مایعات بنوشید.

علاوه بر آن در خانه ورزش کرده، مصرف میوه و سبزیجات را در سبدغذایی خود اضافه کنید، استرس را کاهش داده و تا حد امکان مثبت اندیش باشید همچنین سالاد را در بدنه اصلی غذای روزانه قرار دهید و در آخر خواب خوب و کافی داشته باشید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا اضافه وزن استرس ویروس کرونا اضافه وزن استرس سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی‌ها و آگاه سازی خانواده‌ها و جوانان و جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب‌های سوء مصرف مواد مخدر گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند استفاده از ظرفیت‌ها و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه‌ها می‌باشد و مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعداد‌ها و توانمندی‌های جوانان است. 

کاک درویشی گفت: معضل اعتیاد در همه زمینه‌ها و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تأثیرگذار بوده و مقابله با آن به عزم جدی دستگاه‌ها و مبارزه فرابخشی نیازمند است که باید مسؤلان مرتبط با رویکرد دقیق‌تر این موضوع را دنبال کنند.

وی با تاکید بر نقش افرادی که قبلاً در معرض مواد ناشی از مصرف مواد مخدر قرار گرفته و اکنون بهبود یافته اند. نیز گفت؛ استفاده از تجارب این افراد نیز در جهت کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر نقش موثری خواهد داشت.

در این جلسه همچنین کمیته‌های تخصصی با هدف مدیریت هر چه بهتر راهکار‌های مقابله و پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر با تشریح رویکرد و برنامه‌های پیش رو در سال جاری، با تاکید بر برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، مسابقات ورزشی، تئاتر خیابانی، برپایی همایش و نمایشگاه‌هایی با این عنوان به بررسی راهکار‌های بازپروری و توانمند سازی جامعه در جهت آگاه سازی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان پرداختند.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • این رژیم غذایی پیری مغز را تسریع می‌کند
  • این میوه از صدتا کدئین بهتر است
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • اثربخشی بهتر از کدئین با این میوه فصل