Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خلیلی رفع اختلاف بین فدراسیون سوارکاری در موضوع میکروچیپ گذاری اسب ها؛ پیشرفت در ابعاد قهرمانی، موفقیت های بین المللی و ترویج بیشتر سوارکاری در جامعه را از جمله مهمترین دستاوردهای اخیر سوارکاری ایران عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود خلیلی  اهمیت میکروچیپ گذاری اسب های ورزشی را به عنوان یکی از وظایف فدراسیون سوارکاری مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: موضوع میکروچیپ گذاری از جمله چالش های مهم ورزش کشور بود که معمولا به محل مناقشه فدراسیون و جهاد کشاورزی تبدیل شده بود که در نهایت سال ٩٩ این چالش و اختلاف با ورود دیوان عدالت حل شد و اختلاف پایان یافت و کار میکروچیپ گذاری اسب های ورزشی به فدراسیون سوارکاری واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون سوارکاری توسعه ابعاد قهرمانی رشته های مختلف این فدراسیون را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور چند نفر از سوارکارانمان در مسابقات بین المللی در قاره اروپا در رشته های پرش از مانع و درساژ همچنین برخورداری ایران از جایگاه بسیار خوب در رشته های هنرهای رزمی و توجه ویژه به رشته های آکروباتیک روی اسب همچنین ارتقا جایگاه پاراسوارکاری افراد دارای معلولیت و توسعه آموزش های پایه برای پرورش نسل جدیدی از سوارکاران با بکارگیری اسب کاسپین در رده نونهالان و نوجوانان از جمله اتفاقات و موفقیت های این رشته بوده است.{
  مسعود خلیلی توجه به ساختار اداری فدراسیون سوارکاری برای تحقق برنامه های استراتژیک را مهم بر شمرد و توضیح داد: در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون، گزارش حسابرسی فدراسیون در سال ٩٨ مطلوب و بدون هیچ بند مشروط پذیرفته شد و تسویه حساب مالیاتی سالهای٩٦ر٩٧ بصورت کامل انجام شد و بدهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تسویه شد تا دغدغه خاصی برای برنامه های آموزشی و توسعه ای نداشته باشیم که این مهم واقعا یک دستاورد بزرگ برای آرامش مجموعه بزرگ سوارکاری ایران در مسیر رشد و توسعه است.
رییس فدراسیون سوارکاری اهمیت برخورداری جامعه سوارکاری از کتاب های مرجع را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تدوین جلد اول و دوم کتاب تبارنامه بین المللی تروبرد و نیز انتشار جلد هفتم تبارنامه بین المللی اسب و تدوین کتاب تبارنامه اسب یموت برای اولین مرتبه در کشور از جمله اتفاقات خوب فدراسیون بود که در راستای برخورداری جامعه سوارکاری از اطلاعات متقن صورت گرفت.
مسعود خلیلی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برنامه های این فدراسیون تحت تأثیر قرار گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه سوارکاری در شرایط سخت پاندمی کرونا در مواقعی که ستاد مبارزه با کرونا مجوز داد، برخی از رویدادها را با الزامات صد در صدی پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم و اکنون نیز فعالیت های ما با توجه به شرایط شیوع این ویروس انجام خواهد شد.   رییس فدراسیون سوارکاری گفت: برگزاری مسابقات زیبایی اسب ترکمن در تهران و علی اباد استان گلستان با حضور داور خارجی به منظور حمایت از اسب های ایرانی ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرش از مانع و نیز مسابقات زیبایی و راه اندازی سیستم مجازی مسابقات اسب ایرانی با حضور انلاین داوران بین المللی در این رشته از دیگر رویدادهای مهم این رشته زیبا است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میکروچیپ گذاری اسب فدراسیون سوارکاری مسعود خلیلی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور در مجتمع آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور ۴۵ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

یعقوب علیپور، مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره نفرات برتر این رقابت‌ها و چگونگی برگزاری مسابقات توضیح داد: در بخش انفرادی نعمت میراحمدی و محمد یادسار از فارس و پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز تیم بوشهر متشکل از عبدالعلی ستوده‌خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و زهرا انصاری مقام اول، تیم زاگرس فارس با حضور علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی مقام دوم و تیم رامجرد مرودشت فارس با حضور جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر نیز به مقام سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سه استان برگزار شد، اضافه کرد: میدان تراپ با کیفیت دانشگاه نیز با رضایت ورزشکاران، عاملی برای عملکرد مناسب بازیکنان و بالا بردن سطح کیفی مسابقات بود.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد:‌ مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور با حمایت و همکاری این دانشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل محیط‌زیست استان و نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر دارای سالن‌های چندمنظوره ورزشی، خوابگاه، سالن سلف‌سرویس، پیست تارتان، زمین چمن، زمین والیبال ساحلی و ... است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌واسطه دارا بودن امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مطلوب، هر سال میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی دانشجویی و غیردانشجویی در مقطع استانی، منطقه‌ای و کشوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • ادامه صید ماهی کیلکا تا پایان فروردین در گیلان
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند