Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:06:23 GMT

واکنش قاطع به ترور شهید فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۷۹۰

واکنش قاطع به ترور شهید فخری‌زاده

در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های رودان مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواستار واکنش قاطع و محکم به ترور شهید فخری زاده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های رودان، ظهر امروز (شنبه) مقابل فرمانداری شهرستان تجمع کردند و خواستار واکنش قاطع و محکم به ترور شهید فخری زاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع با قرائت بیانیه و سر دادن شعار «مذاکره با قاتلین ممنوع باید گردد،مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل و ..» خواستار برخود قاطعانه با عاملان داخلی و خارجی و همه خیانت کاران به خون این شهید گرانقدر همراه بود.

 

گفتنی است شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر دیروز (جمعه ۷ آذر ۹۹) در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان رودان در پی به شهادت رسیدن شهیدوالامقام محسن فخری

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْسَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَیدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ*

تروریست های جنایتکار که جیره خور دولت های تروریستی وصهیونیستی منطقه  هستندماجراجویی خطرناکی را شروع کرده که هر گونه نرمش در برابر این دولت های تروریستی زمینه را برای ماجراجویی‌های بعدی آنها فراهم می‌کند لذا ضروری است تا در حوزه دیپلماسی نیز اقدامات مجدانه از تمام ظرفیت ارتباطات و مجامع بین‌المللی صورت پذیرد، شکی نیست این اقدام تروریستی  خلاف کلیه قواعد و معاهدات بین‌المللی بوده و مصداق بارز تروریست دولتی است و همه قوانین ملی و فراملی در انتقام در خور را حق مسلم ملت رشید ایران اسلامی می‌داند، انتظار است قوه قضائیه وسربازان گمنام امام زمان «عج» در کنار فعالیت‌های دیپلماسی کشور از طریق مجامع بین‌المللی جهت تنویر افکار عمومی ملت بزگ ایران برای تحقق این خواسته بحق دانشجویان وملت سرافراز ایران اسلامی وانتقام سخت و در خور مهیا نماید..

والسلام علیکم

۷/۹/۱۳۹۹

بسیج دانشجویی شهرستان رودان

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم