Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی دولت در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده تاکید کرد: این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد.

علی ربیعی با انتشار رشته توییتی نوشت:

 شهادت دکتر محسن فخریزاده دانشمند برجسته کشورمان به ملت ایران، جامعه علمی و خانواده ایشان تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند.

دشمنان تروریست باتوجه به فعل و انفعالات یک ماه اخیر چند هدف را دنبال می کنند: ۱ _ به هم زدن آرامش روانی جامعه؛ ۲ _ ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران؛ ۳_ به هم زدن امنیت منطقه؛ ۴ _ به هم خوردن فضای امنیت جهانی باتوجه به تغییرات احتمالی آتی در سیاست های بین‌المللی.

این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد. 

 

اخبار مرتبط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: ترور دانشمندان، نشان از استیصال مستکبرین و صهیونیسم بین الملل از رشد فزاینده علمی کشور است واکنش سردار کوثری به ترور شهید فخری زاده: نمی توانیم بگوییم «ضربه سخت» در مدت زمان کوتاهی انجام می شود تجمع اعتراضی جمعی از طلاب قم در پی ترور شهید فخری‌ زاده نامه محسن رضایی به روحانی در خصوص ترور شهید فخری زاده پیام رهبر معظم انقلاب در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده روحانی: به موقع پاسخ ترور شهید فخری زاده را می‌دهیم گزارشگر ویژه سازمان ملل: ترور فخری‌زاده تخطی از حقوق بشر است درخواست جواد امام در پی ترور شهید فخری زاده: باید خط نفوذ را جدی گرفت و آماده مقابله با تهدیدات محتمل دیگر بود ایران در مورد ترور دکتر فخری زاده به شورای امنیت نوشت/ اخطار جدی به آمریکا و رژیم صهیونیستی پیام سید حسن خمینی در پی ترور شهید محسن فخری زاده رسانه آمریکایی رژیم صهیونیستی را عامل ترور دانشمند هسته ای ایران دانست همه واکنش ها به ترور دانشمند هسته ای ایران واکنش سردار علایی به ترور دکتر فخری زاده ریشه ترور دکتر فخری زاده از نگاه عباس عبدی واکنش ترامپ به ترور دانشمند ایرانی + عکس ترور یکی از دانشمندان ارشد کشور

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 علی ربیعی ترور دانشمندان هسته ای ترور دانشمندان هسته ای ایران ترور دانشمندان هسته ای ایران ترور دانشمندان هسته ای ترور دانشمند ترور دانشمند ایرانی ترور دانشمند هسته ای ایران ترور دانشمند ایران ترور دانشمند هسته ای سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 ترور شهید فخری زاده ترور دانشمند پی ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)