Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره اظهاراتش راجع‌به امام خمینی(ره) ارائه کرده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان خفاظت محیط زیست در کلیپی، امام خمینی را فرزند ناخلف آمریکا توصیف و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی را برداشته شدن حمایت آمریکایی‌ها از محمدرضا پهلوی اعلام کرده و این طور تعبیر کرده بود که امام خمینی از این فرصت استفاده کرده است!، این اظهارات با واکنش‌هایی از سوی فعالان فضای مجازی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از فعالان سیاسی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست توضیحات عیسی کلانتری درباره این مصاحبه را منتشر کرده است.

درخواست کلانتری برای بررسی دلایل پسروی آب دریای خزرکلانتری: حال یوزپلنگ‌های منتقل‌شده به توران رضایت‌بخش است/ مشاهده 20 یوزپلنگ جدید در توران

در متن توضیح عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: برای من مشخص نیست در این برهه زمانی، پخش چهل ثانیه از مصاحبه دو ساعته مربوط به سه سال قبل، به نحوی باعث سوءبرداشت از کلیت مطلبی شود که در آن مصاحبه عرض کردم و این موضوع با چه هدفی صورت گرفته است.

در توضیح عرض می‌کنم اینکه آمریکا و شوروی سابق و حتی اسرائیل، همواره سعی در دخالت و هدایت تحولات مهم دنیا از جمله انقلاب اسلامی  داشته و دارند بر کسی پوشیده نیست؛ منظور من این بود که رهبری حضرت امام (ره) اجازه نداد، آمریکا میوه انقلاب اسلامی را به نفع خود  بچیند و همچنان هم تلاش برای ضربه زدن به جسم و روح انقلاب اسلامی و ایران توسط قدرت‌های امروز دنیا و دشمنان ما ادامه دارد.

ضمن اینکه، شهادت برادر پرتلاش محسن فخری‌زاده را تسلیت عرض کرده، این جنایت بزرگ را محکوم می‌کنم و از خداوند بزرگ خواستارم مسببان آن را به جزایی درخور برساند، برنامه‌ریزی برای تبدیل تضارب آراء و نظرات سیاسی به اختلافات بین مسئولان و سلب اعتماد مردم از آنان را از جمله این موارد می‌دانم. به نظر می‌رسد طی ماه‌های آینده و با توجه به تحولات سیاسی حادث شده، شاهد تشدید این تفرقه‌افکنی‌ها باشیم.

در هر حال، دوستانی که نسخه تقطیع شده مصاحبه مذکور را ملاحظه کرده و مکدر شده‌اند، اگر آن را به‌طور کامل ملاحظه فرمایند، قطعا مفهوم سخن و منظور صحیح اینجانب از عباراتی که استفاده شده به ذهنشان متبادر خواهد شد تا  بهتر و دقیق‌تر بتوانند در مورد تعهد و ارادت خالص اینجانب نسبت به حضرت امام خمینی (ره)  قضاوت فرمایند.

همچنین لازم به ذکر است که بنده، مقلد حضرت امام بوده‌ام و در سال 1360 براساس وظیفه ملی و شرعی نسبت به ایشان، انقلاب اسلامی و شهدا تصمیم گرفتم از آمریکا به ایران بازگردم و در خدمت مردم و کشورم باشم و تا زمانی که نیاز است این خدمت را ادامه خواهم داد؛ نه منتی بر کسی داشته، نه اصراری برای مسئولیت، که خود نیک می‌دانم چه وظیفه‌ای در خدمت به این نظام مقدس و مردم کشورم دارم.

در پایان اگرمشاهده کلیپ 40 ثانیه‌ای و تقطیع شده از مصاحبه دو ساعته مربوط به سال 1396 با لغزش کلامی پیش‌آمده، موجب تکدّر خاطر دوستداران حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی شده است، از این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایش و نظارت در محیط زیست کلانتری پایش و نظارت در محیط زیست کلانتری انقلاب اسلامی امام خمینی حضرت امام محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این مراسم یگان‌های نمونه تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، انتظامی و سپاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری رفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


امیر سرتیپ دوم بهار خواجه وند امیری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، افزود: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود  گفت : فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.
خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.
وی افزود: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.
امیر خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آنها از نیروی زمینی بودند.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.
حجت الاسلام امینی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.
حجت الاسلام امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت عنوان کرد.
ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.
جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.
وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران