Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@05:31:23 GMT

موبایل قاپی در روز روشن از داخل خودرو + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۹۵۳

موبایل قاپی در روز روشن از داخل خودرو + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع:گسترش نیوز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت گوشی پارسی خبر سرقت از خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد

در فاصله ۱۰۰ روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مشعل المپیک به صورت رسمی در یونان روشن شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازی‌های المپیک پاریس مرداد امسال به میزبانی پاریس برگزار می‌شود. امروز سه‌شنبه _بیست‌ونهم فروردین‌_ و درحالی که ۱۰۰ روز تا شروع این تورنمنت جذاب فرصت باقی‌است، مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس به صورت رسمی در یونان روشن شد.

مری مینا هنرپیشه یونانی، شعله مشعل را با استفاده از نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، داد.

مانادو شناگر زن فرانسوی و دارنده سه مدال المپیک، به‌عنوان نخستین ورزشکار، مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو رییس‌جمهوری یونان و توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

مشعل المپیک ۱۱ روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس ۷ اردیبهشت در مراسمی به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل المپیک هشتم اردیبهشت با کشتی «بلم» (کشتی که پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد) سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، آغاز خواهد کرد. این مشعل ۱۹ اردیبهشت به بندر مارسی می‌رسد و ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و پنجم مرداد به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در ورزشگاه اصلی کشور میزبان برگزار نمی‌شود.

منبع: ایرنا کد خبر 745153

دیگر خبرها

  • حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم)
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد