Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک کروات برای دیدار امروز نمی تواند در ترکیب اینتر قرار بگیرد. 

تست کرونای مارسلو بروزوویچ منفی شده است اما او همچنان نمی تواند برای اینتر به میدان برود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی اینتر، دیروز خبر رسید که تست کرونای مارسلو بروزوویچ منفی شده و ممکن است کونته او را برای دیدار با ساسولو در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا نراتزوی اعلام کرده که هافبک کروات به دلیل بازگشت نتیجه تست از منفی به مثبت ضعیف، نمی تواند تیمش را در دیدار امروز مقابل ساسولو همراهی کند. دو تیم از ساعت 17:30 مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید: 

تست کرونای مارسلو بروزوویچ منفی شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارسلو بروزوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام آسیا مقابل تیم کره‌جنوبی قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۱۴ به ۱۱ کره جنوبی را از پیش رو برداشتند.   مهلا عابدی ۶ امتیاز، نگین رسولی‌پور۳ امتیاز، فائزه شهریاری ۳ امتیاز و فرناز خدامرادی ۲ امتیاز کسب کردند.   بازی سوم تیم ملی بانوان کشورمان ۱۱ فروردین از ساعت ۹:۴۵ مقابل تیم ملی ژاپن خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز در چهارمین دیدار از ساعت ۱۱:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • فرزند مارسلو و تقلید خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو در جشن فارغ التحصیلی / فیلم
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • حرکت انفرادی زیبای ریکلمه مقابل اینتر / فیلم
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم