Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@05:42:38 GMT

زمان واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۰۰۸

زمان واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی مشخص شد

حامد شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات تسهیلات کرونایی از واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزارتومانی از نیمه دوم آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شمس افزود: به منظور حمایت معیشتی از اقشار ضعیف جامعه، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض برای ۴ ماه، آذر تا اسفند ماه در نظر گرفته شده است و این کمک هزینه بلاعوض از نیمه دوم آذر ماه پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین برای افرادی که شغل و درآمد ثابت ندارند وام یک میلیون تومانی درنظر گرفته شده است و متقاضیان باید کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به ۶۳۶۹ ارسال کنند و کلمه اضافی لازم نیست همراه با کد ملی ارسال شود.

شمس گفت: به مدت یک هفته ما پیامک‌های ارسال شده را پالایش و برای سازمان برنامه بودجه ارسال می‌کنیم و بعد از آن برای واریز وارد سیستم بانکی می‌شود و این بار برخلاف مرحله اول که اقساط از یارانه کسر می‌شد، از بسته حمایت معیشتی دولت اقساط این وام کسر می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: مشمولان وام یک میلیون تومانی، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از افراد کمتر برخوردارند، افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهاد‌ها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی مشمول این طرح نمی‌شوند و در کل به دهک‌های پایین که شغل و درآمد ثابت ندارند این وام داده می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید وام بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • بسته غذایی ۶۰۰ هزار تومانی مشمول مادران کدام دهک‌ها می‌شود؟
  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری