Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون دیدار برابر لیورپول را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه بازی‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را در لیست نفراتش دارد، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آمکس میزبان تیم رده دومی لیورپول است.

علیرضا جهانبخش در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس ۴ مرتبه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و پس از مصدومیت چهار هفته‌ای که گریبانگیرش شده بود، طی دو بازی اخیر نیز در ترکیب تیمش قرار نگرفته که امروز هم مقابل لیورپول این اتفاق برای او افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران جهانبخش که با ۹ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر حضور دارند، در صورت تساوی مقابل لیورپول تغییری در جایگاه خود نخواهد داشت ولی اگر به برتری برسد، صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

     

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.

با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل ۲۲ سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده، اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.

به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی