Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، «سید محمدعلی حسینی» روز شنبه در واکنش‌ به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران مطابق قوانین بین‌المللی متجاوزان را مجازات می‌کند.

حسینی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ایران مطمئناً از حق مشروع خود در شناسایی عاملان اصلی ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده و مجازات آنها مطابق با قوانین بین المللی استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل تروریستی عصر جمعه- هفتم آذرماه- محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، به شهادت رساندند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به ترور و شهادت فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به نقش رژیم صهیونیستی در این عملیات تروریستی اشاره کرد و از جامعه جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا خواست تا استانداردهای دوگانه شرم آور خود را پایان دهند و این اقدام تروریستی دولتی را محکوم کنند.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز از شهید فخری زاده به عنوان یک عنصر موثر در نوآوری های دفاعی یاد کرد و افزود: دشمن هر جایی که برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته شود، آنجا را هدف قرار می‌دهد و وزارت دفاع به عنوان یک حوزه کاملا موثر همواره مورد نظر و تهاجم دشمن بوده است.

برچسب‌ها سفیر ایران در پاکستان محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفیر ایران در پاکستان محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی سفیر ایران در پاکستان محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم

سردار سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

در دوره فرماندهی شهید حجازی، حزب‌الله لبنان قدرت گرفت و به همین دلیل بود که صهیونیست‌ها او را در لیست ترور گذاشته بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند