Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد و گفت : سوخت‌رسانی در استان در حال انجام است و مشکلی در خصوص تامین فرآورده نفت سفید و گاز مایع وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه، وضعیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه مطلوب است، گفت : وضعیت سوخت در ۱۵۷ جایگاه استان نیز مناسب و سوخت کافی در این تعداد جایگاه وجود دارد.

او در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر افزود: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: بنابر پایش انجام شده، حدود ۵۶ هزار خانوار در استان کرمانشاه نیازمند استفاده از نفت سفید و گاز مایع هستند که از این تعداد حدود ۵۲ هزار نفر به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) مراجعه و مشخصات و کارت بانکی خود را ثبت کرده‌اند و مرحله اول توزیع در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

یاسمی ادامه داد: از تعداد چهار هزار خانوار باقی مانده می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه سدف و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

او گفت: در منطقه کرمانشاه ۵۶ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرفکننده نفت سفید وجود دارد که سوخت موردنیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت شرکت ملی نفت توزیع سوخت سوخت رسانی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی

ایسنا/گیلان مدر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۲ این شرکت سوخت ۱۱ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند را تامین کرد.

مجتبی شکوری امروز پنجم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۶ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان گیلان سوخت ۱۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی را تامین می‌کند.

وی با بان اینکه از این مقدار نفت سفید توزیع شده در استان، ۱۱ میلیون و ۱۵۶ هزار لیتر برای مناطق سخت گذر و کوهستانی ارسال شده است، افزود: هفت میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۵۶ لیتر نیز برای خانوارهای عادی و فصلی ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته برای هر خانوار فاقد گاز طبیعی ساکن در مناطق سخت گذر، ۱۱ سهمیه معادل ۲۳۱۰ لیتر و برای هر خانوار ساکن عادی ۱۰ سهمیه معادل ۲۱۰۰ لیتر و برای هر خانوار فصلی سه سهمیه معادل ۶۳۰ لیتر تخصیص و تحویل شده است.

شکوری خاطرنشان کرد: از این تعداد خانوار گیلانی مصرف‌کننده نفت سفید، ۵۰ درصد در مناطق عادی و ۴۵ درصد در مناطق سخت گذر سکونت دارند و مابقی مربوط به ساکنان مناطق فصلی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل