Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رویترز با اعلام این مطلب افزود: کشاورزان به قوانینی معترض هستند که اعتقاد دارند آنها را از حداقل قیمت تضمین شده برای محصولات تولیدی محروم خواهد کرد. روز گذشته درگیری‌ها با توافقی برای اجازه به تظاهرات کشاورزان در پایتخت پایان یافت اما امروز مجددا تنش‌ها شروع شد.

کشاورزان روز جمعه با کامیون، اتوبوس و تراکتور خود را به مرز "سینگو" دهلی با ایالت "هارایان" رساندند و صبح امروز شنبه بزرگراه اصلی شمالی به سمت پایتخت را مسدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشاورزان معترض شعارهایی علیه دولت نارندرا مودی نخست وزیر هند سر دادند و پرچم‌های قرمز، زرد و سبز رنگ اتحادیه های کشاورزان را در دست داشتند.

آنان ظاهرا آماده یک تحصن طولانی مدت هستند و از انتقال به محل مشخص شده برای اعتراض خودداری کردند که این مساله نگرانی از برخوردهای تازه بین نیروهای امنیتی و معترضان را افزایش داده است.

روز جمعه پلیس اقدام به شلیک گاز اشک آور به سمت معترضان برای متفرق کردن آنها کرد و سپس به آنها اجازه داده شد که به سمت پایتخت تظاهرات و در یک محل  مشخص شده تحصن کنند.

این درحالی است که نیروهای امنیتی و کشاورزان برای جلوگیری از تکرار درگیری های روز جمعه اقدام به سنگربندی کرده اند.

قوانین دولت مودی که در ماه سپتامبر اجرایی شد، به کشاورزان اجازه می دهد محصولات خود را به هر طریقی به فروش برسانند که از جمله می توانند خارج از بازارهای دولتی با حداقل قیمت تضمین شده و به شرکتهای بزرگ خریدار مانند "والمارت" بفروشند. اما بسیاری از کشاورزان خرد بیم دارند که ممکن است آسیب پذیر رها شوند و در نهایت حمایت قیمتی دولتی برای محصولات کلیدی مانند گندم را از دست بدهند.

برچسب‌ها هند گندم نارندرا مودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند گندم نارندرا مودی هند گندم نارندرا مودی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید