Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:55:31 GMT

باید از متهمان ردیف اول ترورها انتقام سختی گرفت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۱۶۶

باید از متهمان ردیف اول ترورها انتقام سختی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی امور استان‌های صداوسیما، علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما در یادداشتی به ابعاد ترور شهید محسن فخری زاده پرداخت.

وی نوشت:

«ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده عصر جمعه در نزدیکی دماوند توسط تروریست‌ها زنگ خطر را بار دیگر به صدا در آورد. با عرض تبریک و تسلیت شهادت این انسان مومن، خداجو، خادم مردم و از طراحان توسعه و پیشرفت کشور به رهبر حکیم انقلاب اسلامی، خانواده عزیز شهید و ملت بزرگ ایران چند نکته مهم و عبرت‌آموز را درباره این حادثه باید مورد توجه قرار داد:

نکته اول: خرابکاری در صنعت هسته‌ای از جمله نطنز و شهادت ٧ تن از دانشمندان هسته‌ای کشور در این سال‌ها نشان از «نفوذ دشمنان در مراکز حساس» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، ارتجاع عرب و نوکران آنها مثل منافقین متهم ردیف اول این جنایات و ترورها هستند و باید از آنان انتقام سخت گرفت.

نکته دوم: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور خدمات و فداکاری‌های بزرگی برای تامین امنیت، ثبات و استقلال کشور انجام داده‌اند و شهیدان زیادی هم در راه انجام وظیفه خود تقدیم کرده‌اند. اما پاسخگو بودن در این حادثه و بررسی کوتاهی احتمالی و برخورد قاطع با آن مورد انتظار مردم است. نهادهای اطلاعاتی که قدرتمندی آنها زبانزد جهانیان است باید کمترین خطاهای احتمالی را داشته باشند و اشراف اطلاعاتی آنان برای کشور اطمینان بخش باشد.

نکته سوم: بحران تحلیل از شرایط پیچیده امنیتی، اطلاعاتی در منطقه حساس و استراتژیک خاورمیانه از یک سو و رقابت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه و دشمنان از سوی دیگر توسط برخی از مدیران و مسئولان ارشد کشور امری نابخشودنی است.

چگونه می‌توان از مقام‌های عالی امنیتی کشور پذیرفت که؛ هیچ تهدیدی متوجه مدیران کشور نیست و ترور مسئولان و مقامات مختص دهه شصت است و باید بساط حفاظت‌های مسئولان را جمع کرد.؟!

این قبیل تحلیل‌ها نشان از دست کم گرفتن فتنه و توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران و نوعی خوشبینی به دور از واقعیت درباره مثلث ارتجاع عرب، رژیم صهیونیستی و قدرت‌های غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار نسبت به اهمیت و قدرت فرامنطقه‌ای انقلاب اسلامی است.

نکته چهارم: دانشمندان و نخبگان ایرانی پرچم توسعه و پیشرفت را همچنان در دستان پرقدرت خود در اهتزاز برافراشته نگه خواهند داشت و راه شهیدان را پرقدرت‌تر و مقاوم‌تر از گذشته دنبال خواهند کرد. زیرا راهمان درست و برحق است و قدرت دفاعی و راهبردی کشور قابل معامله و مصالحه نیست و این را دولت و وزارت خارجه باید بیش از همه بدانند.»

کد خبر 5082579 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: علی دارابی محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای ایران ویروس کرونا تئاتر ایران درگذشت چهره ها پرویز پورحسینی موسیقی ایرانی کامبوزیا پرتوی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی محسن فخری زاده فیلم کوتاه آلبوم موسیقی جشنواره فیلم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • ناتوی ناتوان