Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی نورسته با بیان اینکه با همکاری امام جمعه، مسئولین، بسیج و کمیته امداد حدود ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، گفت:  ۷۵۰ بسته نیز همزمان با هفته بسیج در سطح دو بخش سنگر‌ و کوچصفهان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مرتضی نورسته، فرمانده سپاه ناحیه سلمان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به عمده فعالیت های بسیج در محرومیت زدایی، اظهار کرد: از ۶۷ واحد مسکن محرومین که در ۹ماه اخیر در این شهرستان در حال ساخت می باشد، ۱۲ واحد به سرانجام رسید که از این تعداد ۹ واحد با حضور مسئولین افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورسته با بیان اینکه با همکاری امام جمعه، مسئولین، بسیج و کمیته امداد حدود ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد:  ۷۵۰ بسته نیز همزمان با هفته بسیج در سطح دو بخش سنگر‌ و کوچصفهان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: بخشی از مأموریت ها در چند ماه گذشته در حوزه ویروس کرونا بود که در حوزه بهداشت محیط در اسفند ماه سال قبل و فروردین سال جاری حدود ۳۰۰ کیلومتر گندزدایی و سمپاشی توسط نیروهای بسیجی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خواهران بسیجی با راه اندازی ۲۷ کارگاه مسجد محور و خانگی توانستند حدود ۱۰۵ هزار ماسک تولید کنند خاطرنشان کرد: همچنین با هدف خودکفایی در جهش تولید، طرح همگام با کشاورز سال گذشته در ۴۰۰ هکتار از اراضی ‌کشاورزی‌ دو بخش سنگر و کوچصفهان اتفاق افتاد.

نورسته با اشاره به اینکه تلاش داریم تا ۲۲ بهمن سوله ورزشی دهستان اسلام آباد را افتتاح کنیم افزود: روز گذشته در حوزه تربیت بدنی با کمک سپاه استان ۲۷ دستگاه فوتبال دستی خریداری شد همچنین در ۴ ماه گذشته نیز ۴۱ میز پینگ پنگ به بسیجیان اهدا و ۱۸۵ مورد مسابقات فرهنگی ورزشی در پایگاه ها، مساجد و مراکز ورزشی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان در خصوص امنیت پایگاه و گشت های محله محور در سال جاری با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۸۰ گشت محله محور در سطح روستاها برای پیشگیری و برخورد با جرائم مختلف صورت گرفته ادامه داد: در حوزه اقشار نیز مجموعه بسیج دانش آموزی علاوه بر توزیع وتحویل اقلام مختلف برای دانش آموز ۷۹ مدرسه را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

وی ادامه داد: در موضوع زنان و خانواده برگزاری کارگاه های سبک زندگی، افزایش موالید،مهارت آموزی، ایجاد مشاغل خانگی، تربیت و آداب همسرداری انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان با تاکید بر سواد رسانه ای به عنوان یک محور مهم در خانه و خانواده افزود: ۲۰ کارگاه محصول خانگی نیز در سطح محله ها و حوزه ها برگزار شد.

نورسته با اشاره به ۱۴۳ گروه جهادی ثبت شده گفت: برای اولین بار در ماه گذشته ثبت گروه جهاد تخصصی زنان در بخش کوچصفهان و در بخش سنگر با کار تولیدی با محوریت افزایش موالید و کارگاه با محوریت افزایش موالید کارگاه‌تولیدی خانگی تولید پوشاک نوزادان برای خانواده هایی که توان هزینه یک فرزند را ندارند، رقم خورد.

وی در خصوص صندوق های قرض الحسنه در ۲ بخش که ۶۵ صندوق راه اندازی شد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۸۳۲ نفر اعضا اصلی صندوق هستند که تاکنون ۵۵۷ فقره وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: توزیع شد بخش سنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل، گفت: سال گذشته از محل حساب ۱۰۰ امام قریب به ۱۰۹ واحد مسکن در استان اردبیل ساخته و تحویل متقاضیان داده شده است. - اخبار استانها -

مهدی پورجم در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: توسعه فرهنگ کمک به تامین مسکن محرومین در مشارکت‌های اجتماعی ضروری است و در این راستا حساب 100 امام تلاش های گسترده ای را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت و به تبع آن نیاز به مسکن نیز به صورت روزافزون در سطح دنیا افزایش یافته و تامین مسکن به عنوان سرپناه نگرانی اصلی اقشار کم درآمد جامعه، مسئولین و نهادهای مرتبط است.

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز همواره اصل اساسی تقویت جایگاه حساب 100 حضرت امام (ره) را به عنوان رکن اساسی این نهاد انقلابی در رأس اهداف و اقدامات خود قرار داده و توسعه مشارکت های مردمی را گامی مهم و ضروری در جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد، نیازمند و محروم جامعه در نظر گرفته است. 

پورجم دغدغه رفع نیازهای محرومان جامعه در اوایل انقلاب اسلامی را مهمترین رویکرد انقلاب اعلام کرد و گفت: تاسیس بنیاد مسکن در سال 58 توسط امام (ره) گامی اساسی و جدی در کمک به خانه دار شدن افراد نیازمند جامعه بود تا از طریق حساب 100 امام این مهم جامه عمل بپوشد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته از محل حساب 100 امام (ره) تامین مسکن 109 واحد مسکونی انجام شده که شامل احداث، تکمیل، تعمیر، خرید، رهن و اجاره واحد مسکونی بوده است.

پورجم بیان کرد: از این تعداد 42 واحد مسکونی شهری و 67 واحد مسکونی روستایی بوده و تعداد 27 واحد مسکونی نیز در دست اجرا و تامین است.

وی افزود: 563 واحد مسکونی نیز در سال های گذشته برای خانواده های کم درآمد، نیازمند و محروم در اقصی نقاط استان احداث شده است.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 4 میلیون تومان کمک های نقدی خیرین و نیکوکاران توسط دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 حضرت امام (ره) در 12 شهرستان استان جذب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • مقاوم سازی نزدیک به ۳۵ درصد از خانه‌های روستائیان درآذربایجان غربی
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم