Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی گفت: این‌که برخی می‌گویند نباید مقابله کنیم و انتقام خون شهید فخری‌زاده را نگیریم، درست نیست چراکه هم در منابع دینی ما و هم در تجربه نشان داده شده است، اگر انتقام نگیریم، دشمن بیشتر جلو می‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: مهم‌ترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که شهید فخری‌زاده نماد توسعه هسته‌ای و حتی در زمینه مقابله با بیماری کرونا بود افزود: دشمنان، پیشرفت جمهوری اسلامی را نمی‌توانند ببینند و با اختراع، انسان و هرچه باشد، مبارزه می‌کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان از سال‌های گذشته دنبال ترور شهید فخری‌زاده بودند و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی، از این شهید به عنوان مانعی که باید از سر راه بردارد، نام برده بود.

اگر انتقام نگیریم، دشمن بیشتر جلو می‌آید

خسروی در خصوص اشتیاق برخی افراد برای مذاکره با غرب باوجود جنایت‌های غربی‌ها، تصریح کرد: در مذاکره نباید از خودمان ضعف نشان دهیم و در گفته‌های ما عطش ایجاد نشود که دنبال مذاکره هستیم بلکه آمریکایی‌ها خلاف مقررات بین‌المللی از برجام خارج شدند و آن‌ها باید دنبال ما باشند.

وی افزود: این‌که برخی می‌گویند نباید مقابله کنیم و انتقام خون شهید فخری‌زاده را نگیریم، درست نیست چراکه هم در منابع دینی ما و هم در تجربه نشان داده شده است، اگر انتقام نگیریم، دشمن بیشتر جلو می‌آید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که آمریکایی‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران انتقام بگیرد، بیش از 50  نقطه از ایران را می‌زنیم اما مشاهده کردید جمهوری اسلامی انتقام گرفت و آمریکایی‌ها جرأت نکردند حتی یک نقطه از ایران را بزنند.

خسروی افزود: امیرالمومنین علیه‌السلام در نهج‌البلاغه می‌فرمایند شما به دشمن هجمه برید، قبل از این‌که آن‌ها با شما بجنگند. افرادی که صبر کردند تا دشمن تا دالان خانه‌شان بیاید، سپس دفاع کردند، ذلیل شدند.

اگر آرامشان بگذارید، آرامتان نخواهند گذاشت

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) تعبیر جالبی دارند و می‌فرمایند اگر آرامشان بگذارید، آرامتان نخواهند گذاشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی، زمانی اعلام کرده بود "حفاظت‌ها برای دهه 60 بود و اکنون نیازی به حفاظت از افراد نیست و منافقان را در کشور نداریم." اما این‌گونه نیست و نباید دچار افراط و تفریط شویم.

همیشه بیداری‌مان را حفظ کنیم

خسروی با بیان این‌که ما باید همیشه بیداری‌مان را حفظ کنیم افزود: باید حفاظت ادامه داشته باشد چراکه دشمن نشان داد، همیشه حضور دارد و امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند هرکسی بخوابد، دشمنش همیشه بیدار است.

وی اظهار کرد: دولت‌مردان باید مواظب باشند روی بازرسی‌هایی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد، درز اطلاعاتی پیدا نکنند و اشخاص ما لو نرود. افراد نیز باید مراقبت کنند و دولت نیز باید حفاظت از اطلاعات را فراهم کند.

علم، ترورشدنی نیست

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که خصومت دشمن با اصل نظام و مردم است گفت: دشمنان اگر با برخی افراد خصومت دارند، چرا علم را ترور می‌کنند؟

خسروی با بیان این‌که دشمن ممکن است فرد را تررو کند اما علم، ترورشدنی نیست افزود: همچنان که دیگران، راه شهیدان تهرانی‌مقدم، شهریاری، علی‌محمدی و رضایی را ادامه دادند، شهید فخری‌زاده نیز شاگردانی تربیت کرده که مسیر این شهید را ادامه می‌دهند.

ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است

وی اظهار کرد: ترورهای کور نشانه استیصال دشمن است چراکه نمی‌تواند به اهدافش برسد؛ پس به ترور سرمایه‌های انسانی ما روی می‌آورد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین منبع کشور برای پیشرفت، نیروی انسانی است و دشمنان، نیروهای انسانی را شناسایی می‌کنند و به شهادت می‌رسانند.

خسروی تأکید کرد: باید مراقب باشیم تا این ترورها، تکرار نشود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت نماینده مردم بیرجند شهید فخری زاده جمهوری اسلامی انتقام نگیریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم