Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@04:18:57 GMT

آفریقای‌جنوبی ترور شهید فخری‌زاده را محکو کرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۲۰۰

آفریقای‌جنوبی ترور شهید فخری‌زاده را محکو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری انگلیسی زبان «نیوز ۲۴»، دولت آفریقای جنوبی امروز شنبه ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران را محکوم کرد.

«نالدی پاندور» (Naledi Pandor) وزیر خارجه آفریقای جنوبی با اعلام اینکه این حادثه تروریستی دومین بار در سال ۲۰۲۰ است که به روش مشابهی برای یک شهروند برجسته ایرانی روی می دهد، ترور وی را محکوم و تأکید کرد که کُشتن هدفمند ایرانی‌ها تأثیر بدی را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص تصریح کرد: علیرغم ادامه هدف‌گیری ناعادلانه و دخالت خارجی در امور داخلی ایران، خویشتنداری تهران را تمجید می‌کنیم.

به گزارش مهر، اگرچه رژیم صهیونیستی رسماً مسئولیت ترور شهید محسن فخری زاده را برعهده نگرفته، این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام شنیع محصول همفکری تل‌آویو- واشنگتن است.

پیشتر نیز، «کریس مورفی» سناتور دموکرات ایالت «کنتیکت» آمریکا در پیامی توئیتری هشدار داد که ترور، کمکی به امن‌تر شدن آمریکا و اسرائیل نمی‌کند.

وی در این باره افزود: هر بار که آمریکا یا یکی از متحدانش یکی از رهبران خارجی را در خارج از چارچوب جنگ به قتل می‌رساند؛ در واقع ترور را یکی از ابزارهای زمامداری خود معرفی می‌کند. خطر اینجاست که مزایای امنیتی این اقدام بسیار کم دوام است.

کد خبر 5082779

منبع: مهر

کلیدواژه: آفریقای جنوبی ترور دانشمندان هسته ای عملیات تروریستی محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا محسن فخری زاده ایران جو بایدن عراق عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سوریه نتانیاهو محمد بن سلمان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده به‌خاطر اقدام نیروی هوافضای سپاه در حملهٔ موشکی - پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی دسته‌گل و پیام تبریک ارسال کرد.

کد خبر 844616 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه حسین امیرعبدالهیان وزارت امور خارجه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان