Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در پی ترور ناجوانمردانۀ شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:
 
«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
 
پدیدۀ خارق العادۀ انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا به امروز در طول حیات بیش از چهل ساله خود  افتخار دارد، آن چنان آسایش را  از چشمان مستکبران و زورمداران عالم ربوده و دستان طمع ورزانه و زیاده خواهانۀ آنان را از منابع و نفوس مسلمین و آزادگان و دیگر کشورهای آزاده کوتاه نموده و آن چنان بزرگ مردانی را در مکتب قرآن کریم و پیر جماران پرورش داده،که دشمنان زبون را به استیصال بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بار دستان جنایتکارانۀ مستکبران که تا مرفق غرق در خون انسان های بی گناه است، از آستین دجالان روباه صفت تحت سلطۀ استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بیرون آمده  و یکی از همین مردان بزرگ تربیت یافتۀ مکتب انقلاب اسلامی و از دانشمندان پیشرو در صنعت دفاعی را از ملت ایران گرفت.

ترور ناجوانمردانه'دکتر محسن فخری زاده' رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از دانشمندان برجسته و پیشتازان علمی  و صنعتی کشور محسوب می شد، بار دیگر دشمنی بدخواهان این ملت و دشمنان عنود وحسود پیشرفت کشور را آشکار کرد که برای دستیابی به اهداف پلید خود، از هیچ اقدامی، حتی ترور وحشیانه و به شهادت رساندن دانشمندان علمی دریغ نمی کنند.

این ترور خباثت آلود نشان از عمق ترس و استیصال دشمنان مرعوب و سرسپردگان داخلی و خارجی از پیشرفت های چشمگیر کشور در صنایع نوین و دست یابی به مدارج بالای علمی و فناوری و نشان از اوج حقد و حقارت آمریکا و اسرائیل و اذنابش از سیلی دانشمندان نخبه و فرزندان برومند این مرز و بوم است.   
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن تسلیت این ضایعه تأسف بار و تبریک این شهادت بزرگ و مجاهدانه به مقام معظم رهبری «مد ظله العالی»، جامعۀ بزرگ علمی، همسنگران و خانوادۀ معزز 'شهید دکتر محسن فخری زاده'، طلب علو درجات برای ایشان از درگاه ایزد متعال، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرده و اعلام می دارد؛ که دشمنان انقلاب اسلامی با این گونه اقدامات وقیحانه و ترورهای ناجوانمردانه نمی توانند جلوی حرکت ها و پیشرفت های سریع و درخشان ملت بزرگ و شهید پرور ایران را گرفته، بلکه موجب تسریع در روند جهاد علمی و صنعتی بیشتر ایران شده و تمامی آمران، مسببان و عاملان این جنایت بزرگ، بایستی تاوان سخت و سنگین آن را به بزرگی جنایتی که کردند، بپردازند.

شهادت دانشمند هسته‌ای، چهره کریه و رو به زوال رژیم منحوس صهیونیستی را بر همگان روشن‌تر نمود

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.(احزاب /۲۳)

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه وبزدلانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.  

 شهادت دانشمند فرهیخته و مسئول پدافندهسته ای و حوزه صنایع بنیادی و راهبردی کشور  "شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی" بار دیگر چهره کریه ورو به زوال رژیم منحوس صهیونیستی وجوخه ترور استکبار جهانی وپایگاه نظامی رژیم تروریست آمریکارا بر همگان روشن تر نمود. درادامه راه پرفتوح انقلاب اسلامی مبتنی برمقاصد آن شهید والا مقام ودانشمند مجاهد تا وصول به آرمان‌های رفیع امت اسلامی و فرو پاشی رژیم تروریست صهیونیستی تاکید داشته و با صبر و استقامت در این (راه) و (صراط مستقیم )خواهیم ماند.  

سپاه فجراستان فارس شهادت این دانشمند فرهیخته را به ساحت امام عصر (عج)، نائب ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می نماییم.

شهیـد در تفکر شیعی برترین کامیابی، والاترین مقام و رفیع ترین مرتبت است

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
"سوره آل عمران ایه 169"

شهیـد در تفکر شیعی برترین کامیابی، والاترین مقام و رفیع ترین مرتبت است و رسیدن به این فیض بالاترین سعادت دنیوی و اخروی است همانگونه که خداوند متعال در قرآن می فرماید: "هرگز مپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند بلکه زنده و حیات ابدی شده اند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود"

در حالی که دانشمندان و فرهیختگان ایرانی به پشتوانه ایمان و تلاش، پیشتاز شده و از حصار تحریم و تهدید به فراز توانمندی دست یافته‌اند، بار دیگر استکبار جهانی و ایادی مزدور آن آرمان ها و منافع ملی ملت مسلمان ایران را نشانه گرفتند و برگی دیگر  بر اوراق سیاه پرونده تبهکاری و  جنایت خود افزودند و دستان خبیث خود را به خون پاک دانشمند برجسته هسته ای کشورمان شهیـد محسـن فخـری زاده آلودند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل و تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند راهی را که شهید فخری زاده هـا آغاز کرده اند، با همت و تلاش جوانان فرهیخته و انقلابی هرگز متوقف نخواهد شد و درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون مطهر شهیدان وطن روز به روز مستحکم‌ تر  و  دشمنان اسلام بیش  از پیش  به  اضمحلال و نابودی نزدیک تر خواهند شد.

اینجانب به نمایندگی از قضات و کارکنان دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس شهادت استاد و دانشمند برجسته هسته ای شهیــد دکتــر محسـن فخـری زاده را به محضر حضرت بقیه اللّه الاعظم (عج)  و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)،  ریاست معظم قوه قضائیه حضرت آیت اللّه رئیسی، فرماندهان و پرسنل غیور و جان برکف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم آن شهید عزیز و عموم مردم انقلابی ایران اسلامی تسلیت  و تعزیت عرض می نمایم.

سید کاظم موسوی- رئیس کل دادگستری استان فارس

 

پیام مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پی شهادت دکتر «محسن فخری زاده»
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با ارسال پیامی، ترور شهید دکتر «محسن فخری زاده» را محکوم کرد.

 شهادت این استاد و مجاهد قطعاً رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد داد

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

اینجانب شهادت این دانشمند فرهیخته، مدیر مخلص و موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، جامعه علمی و دفاعی کشور و همچنین خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه اعلام می ‌دارد، دشمنان جنایتکار انقلاب اسلامی و رژیم منحوس صهیونیستی با این اقدامات وحشیانه هرگز نمی ‌توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت های علمی کشور بازدارند.

شهادت این استاد و مجاهد قطعاً رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد داد و این اقدام زبونانه نزد ملت ‌های آزاده جهان محکوم است.

ما از دستگاه‌ های اطلاعاتی و امنیتی و مراجع قضائی ذیربط، تقاضا داریم در اسرع وقت عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

پیام تسلیت فرماندار شهرستان شیراز در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی 

بسمه تعالی 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 

 شهادت پرچمدار پژوهش هسته ای ایران شهید دکتر فخری زاده مهابادی را با دلی سرشار از اندوه، توأم با انزجار از این اقدام غیر انسانی و تروریستی، به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده معزز شهید و ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض می نماییم و برای روح متعالی آن شهید سربلند، علوّ درجات آرزو داریم.
 
شهرستان شیراز، همسو و همصدا با ملت بزرگ ایران اسلامی، داغدار این شهادت مظلومانه است و رجاء واثق داریم، خون هر شهیدی که بر این خاک گلگون ریخته شود، گام های جوانان سلحشور و پژوهشگر و رهروان دلیر جهاد هسته‌ای را شتاب و استحکام خواهد بخشید.

 بی شک فرزندان شایسته ملت ایران این اقدام ددمنشانه را بی پاسخ نگذاشته و پرچم شهدای هسته ای ایران بر زمین نخواهد ماند.

یادشان جاوید، راهشان پر رهرو باد.

روند موفقیت های هسته ای ودفاعی ایران با ترور متوقف نمی‌شود 

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با صدور بیانیه ای، ترور کوردلانه و ناجوانمردانه مهندس محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محکوم کرد.

محمدحسن صیف با صدور بیانیه ای، ترور کوردلانه و ناجوانمردانه مهندس محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است :

این تلاش مذبوحانه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ، بار دیگر موجب افزایش اتحاد و همبستگی ملی و پافشاری بر آرمان های انقلاب اسلامی خواهد شد.

دشمنان کوردل از ابتدای انقلاب اسلامی ایران به دنبال ترور شخصیت ها، نخبه ها و دانشمندان این مرز و بوم بوده اند اما این جنایتکاران باید بدانند با ترور دانشمندان و نخبه های علمی کشور همچون شهیدان فخری زاده، شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد و احمدی روشن و...مسیر رشد و توسعه ایران و مقاومت اسلامی در برابر استکبار متوقف نخواهد شد، بلکه با حضور نیروهای تربیت شده توسط این شهدای والامقام، موفقیت‌های نظامی و هسته‌ای ایران با سرعت به پیش خواهد رفت. 

ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خورده در برابر حرکت های مهم علمی ، پژوهشی و موفقیت های بزرگ دانشمندان کشورمان را نشان داد و ثابت نمود که اسکتبار جهانی در طول ۴۲ سال حیات انقلاب اسلامی نتوانست در عزم و اراده ملت بزرگ ایران علیرغم تحریم های همه جانبه،جنگ اقتصادی و تحرکات نظامی خللی وارد کند. 

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان فارس اعم از مدیران، اساتید ،کارکنان و دانشجویان، شهادت سرافرازانه دانشمند هسته ای مهندس محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا،جامعه علمی کشور، خانواده معزز شهدا و همه دلسوزان انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. 

مطمئناً راه این دانشمندان بزرگ با همت جوانان پرتلاش کشور با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت. 

تجمع اعتراضی دانشجویان شیرازی در پی به شهادت رساندن دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده

این تجمع در اعتراض به واقعه ترور یکی از فرزندان برومند ایران اسلامی و همچنین مطالبه اقدام درخور دستگاه دیپلماسی نسبت به پاسخ کوبنده به عاملان آن صورت گرفت و دانشجویان با شعار هایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر سازشگر، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، بازرسان آژانس اخراج باید گردند، مذاکره با دشمن خیانت است به ملت و ... انزجار خود را نسبت به دشمنان خارجی و زمینه سازان داخلی این چنین اقدامی اعلام کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر خون عزیزی ریخته شد که فخری کم نظیر از مفاخر ایران سربلند بود. بار دیگر شاهد آخرین دست و پا زدن های قلدران بی سر و پای روزگار بودیم. البته که بار دیگر داغ بر جگر ملت غیور ما گذاشتند و فرزند دانشمند و مجاهد و عزیزی را از ما گرفتند اما این کوردلان نمی‌فهمند ( بل احیا عند ربهم یرزقون )

آری شهدای ما زنده اند و مرگ اسرائیل نزدیک است

رژیم پلید صهیونیستی بداند که این اقدامات رذیلانه آنها فقط نفس آخرشان را نزدیکتر میکند و ملت ما را زنده تر و اما از تمام مسئولین خرد و کلان سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، قضایی و حقوقی ذی ربط انتظار میرود که طبق رهنمودها و موازین معمار کبیر انقلاب حضرت روح‌الله (ره) و رهبر فرزانه امت اسلامی امام خامنه ای ( مدظله العالی) در اسرع وقت و با تمام وجود پای به این عرصه خطیر بگذارند و بدانند. 

هرگونه مذاکره در هر سطحی، با کسانی که عامل یا حداقل شریک این جنایات وحشتناک‌اند، نشانگر بی‌عقلی، ضعف، زبونی و بی‌اطلاعی نسبت به اصول  روابط بین‌الملل و پا نهادن بر خون دانشمندان شهیدمان است. وقتی به‌گونه‌ای با دشمن روبرو شویم که سراپا، «احساسِ نیاز و وابستگی» باشیم و به بهای مساعدتِ او، تمامِ «خطوطِ قرمزِ» خویش را زیرِ پا بگذاریم، او به «هیچ حدّی»، بسنده نخواهد کرد، بلکه فرصت را برای «پیشروی»، مناسب دانسته و می‌کوشد «سنگرهای بیشتر و مهمّ‌تر»ی را فتح کند! به‌عبارت‌دیگر، «عقب‌نشینی» و «انفعال» و «سازش‌جوییِ» ما، به ضررِ ما تمام خواهد شد. «دولتِ ضعیف» و «جامعۀ به‌ضعف‌کشانده‌شده»، حریم و حصاری ندارد و دستخوشِ تعدّیِ دشمن قرار می‌گیرد.

تلخ‌تر و غم‌انگیزتر این‌که «دولتِ ضعیف» که همچنان، دلبسته و شیفتۀ مذاکره است، تلاش می‌کند تا «دانشمندِ هسته‌ایِ» خویش را «دانشمندِ دفاعی» بخواند تا مبادا «خطِ جدیدِ مذاکره»، گزند و آسیبی ببیند! دولتِ جدیدِ آمریکا نیز می‌داند که «دولتِ ضعیف»، بیش از صدورِ چند بیانیّۀ رقیق و کلیشه‌ای، قدمی برنخواهد برداشت، بلکه «رام‌تر» و «تسلیم‌تر» و «حقیرتر» از همیشه، برای آغازشدنِ مذاکره، لحظه‌شماری می‌کند! «صنعتِ هسته‌ای»، «صنعتِ موشکی»، «فتوحاتِ منطقه‌ای»، «معیشتِ مردم»، «عزّتِ ایرانی»، «قاسم سلیمانی»، «محسن فخری‌زاده» و ... همه‌وهمه باید فدای «خطِ مذاکره با آمریکا» شوند! 

این «دانشمندِ هسته‌ای»، قربانیِ عملیّاتِ شناسایی در متنِ «روندِ رسمیِ اعتمادسازیِ دولتِ ضعیف با آمریکا» شد، نه عملیّاتِ جاسوسی و تعقیب و مراقبتِ غیررسمی ...! تفنگی که این گلوله‌ها از آن شلیک شدند، در همان «دستِ چُدنی‌ِ با روکشِ مخملی» قرار داشتند!

جریان نفوذ در داخل کشور و دلدادگان به تمدن غرب چشمان غبارگرفته و خواب آلود خود را بازکرده و دشمن بدون نقاب را خوب مشاهده نمایند و بر اصرار خود به سازش و مداهنه با دشمن غدار و مستکبر پایان دهند و بدانند مسیر سازش و مذاکره با دشمن به جایی نخواهد رسید و راه موفقیت این ملّت از مسیر جهاد کبیر، تکیه به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به قدرت لایزال الهی میگذرد.

 

انتهای پیام/ ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید ترور انقلاب اسلامی تبلیغات ستگاه ها نهادها فارس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دکتر محسن فخری زاده استکبار جهانی دانشمند هسته ای شهید فخری زاده انقلاب اسلامی علمی کشور ایران اسلامی مدظله العالی ال م ؤ م ن ین استان فارس وزارت دفاع شهید دکتر تسلیت عرض هسته ای خامنه ای بار دیگر خواهد شد ملت بزرگ آن شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست