Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد بازسازی نشدن مناطق سیل‌زده در روستای پسیل استان لرستان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 

متن شهروندخبرنگار : 

باعرض سلام.از سیل زدگان روستای پسیل از توابع استان لرستانیم که متاسفانه باگذشت دوسال هنوز بلاتکلیف و به ناچار زیر خونه هایه گلی وسیل زده قبل زندگی می کنیم کسی گوش به حرفمان نمیده انگار جان ما مهم نیست برایه هیچکس  تنها راه چاره ما شما هستین خواااهش میکنم شما به دادمون برسید

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تعطیلی بانک‌ها و نبود عابربانک در روستای زنوغان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر خوش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان برای سیل‌زدگان پیام شما شهروندان عزیز در مورد بازسازی مناطق سیل‌زده در روستای پسیل توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.  

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خسارت سیل باشگاه خبرنگاران جوان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند

محمود کشاورز با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.

کشاورز بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی