Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سرهنگ علی‌محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اشاره به دورکاری کارمندان در ایام کرونا به بحث تأمین امنیت این فرآیند اشاره و اظهار داشت: با توجه به تشدید بیماری کرونا بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی به صورت دورکاری از طریق اینترنت در محل کار خود حضور داشته و دورکاری به عنوان روشی برای مقابله با شیوع کرونا در میان کارکنان و کارمندان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا تصریح کرد: در عین حال دورکاری می‌تواند تهدیداتی را برای امنیت اطلاعات سازمان‌ها و کارکنان آنها به همراه داشتته باشد که باید توصیه‌های ایمنی در این خصوص رعایت شود؛ مدیران و کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها برای افزایش امنیت دورکاری باید از سایت‌هایی که دارای پروتکل‌های امنیتی بوده استفاده کرده و ارتباطات را رمزنگاری کنند.

سرهنگ رجبی اظهار داشت: باید از گذرواژه‌های قوی استفاده کرده و قابلیت رمز دومرحله‌ای را بر روی حساب‌های کاربری فعال کنند؛ همچنین از آنتی‌ویروس و نرم‌افزارهای امنیتی به روز و معتبر بر روی سرور و سیستم‌های رایانه‌ای استفاده کنند.

این مقام ارشد پلیس فتا خاطرنشان کرد: کارمندان باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و در محل مطمئن نگهداری کنند تا در صورت بروز مشکل، اطلاعات از بین نرود.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس فتا دورکاری کارمندان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • ‎نقش و جایگاه نیروهای مسلح در تأمین امنیت تعیین کننده است
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان