Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان عملیات اجرایی طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور بسیجیان و نیروهای عملیاتی کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی بندر آستارا با برگزاری رزمایشی مشترک آغاز شد.

عباس صابر، فرماندار بندر مرزی آستارا و فرمانده قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان در حاشیه برگزاری رزمایش فوق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری این رزمایش، طرح غربالگری بیماران مبتلا به کوئید ۱۹ در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه همه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در اجرای این طرح سهیم هستند، ادامه داد: اجرای عملیات مذکور بر عهده سپاه و بسیجیان و پشتیبانی تخصصی بر عهده مرکز بهداشت و درمان شهرستان است.

وی افزود: در مدت زمان اجرای این طرح از ظرفیت پایگاه های بسیج بهره مند خواهیم شد.

صابر با اشاره به اینکه خانوارهایی که در مدت زمان اجرای طرح به هر دلیل در منزل حضور ندارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون آستارا در وضعیت نارنجی قرار دارد و حضور برخی خانوارها برای انجام کارهای روزمره در بیرون منزل است، نیروهای فعال در این طرح طوری آموزش دیده اند که طبق یک برنامه ریزی مدون با مراجعه مجدد، همه شهروندان غربال شوند.

حضور ۱۴۰ تیم در طرح غربالگری کرونایی های آستارا

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری، فرمانده سپاه آستارا و فرمانده عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان، اظهار کرد: از هم اکنون این طرح ملی ۱۰ تا ۱۵ روزه برای غربالگری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا با هم افرایی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در سطح شهرستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور محله به محله و خانه به خانه برگزار خواهد شد، ادامه داد: این عملیات در قالب ۹۰ تیم از مجموعه پایگاه های مقاومت بسیج و ۵۰ تیم از مجموعه بهداشت و درمان با پشتیبانی دو گروه تخصصی ۱۵ نفره از بسیج جامعه پزشکی برگزار می شود.

قنبری با اشاره به اینکه آموزش و مداوای مبتلایان به کرونا بر عهده بسیج جامعه پزشکی خواهد بود، تصریح کرد: عملیات فوق با همکاری بسیجیان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، هلال احمر، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، شهرداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رزمايش حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی طرح غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر هندیجان با اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی برگزار شد.

سیدحسین موسوی افزود: معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد

در این مراسم حجت الاسلام حسینی؛ امام جمعه شهرستان، سرهنگ دوم پاسدار سیدجمال الدین علوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، ستوان دوم پاسدار عیسی شنبدی؛ فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، نعیم حسین نژادیان معاونت پرورشی و دیگر مدیران دستگا‌های اجرایی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • تدوین قرارداد اجرای موافقت‌نامه ساخت راه‌آهن رشت- آستارا در مراحل نهایی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد