Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:02:23 GMT

تست کرونای زهرا نعمتی مثبت شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۶۱۴

تست کرونای زهرا نعمتی مثبت شد

به گزارش  تابناک به نقل از ایلنا، ملی پوش تیراندازی کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 تنها زن پارالمپیکی ریکرو بانوان به دلیل مبتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برد.

پس از منفی شدن تست کمانداران و کادرفنی کشورمان، اردوی تیم‌ملی تیروکمان در ماده "ریکرو" از هفته گذشته در تهران آغاز شده بود و تا ۱۴ آذرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد وزیری، محمدصادق کبودانی، صادق اشرفی، امین پیرعلی، امیر یزدانی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، رویا نوریان، سوگند رحمانی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع‌مهر و نیلوفر علیپور ورزش‌کاران و همچنین مجید میررحیمی(سرمربی) و امید نجاری(مدیر تیم‌های ملی) افراد حاضر در این اردو راتشکیل می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده پارالمپیکی میلاد وزیری زهرا نعمتی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی آبسرد ترور محسن فخری زاده مجید شهریاری محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم تراکتور در روز تولد سیامک نعمتی با یک کیک کوچک او را در رختکن این تیم سورپرایز کردند و 30 سالگی ستاره راست‌پای سرخپوشان تبریزی را به او تبریک گفتند.

سیامک که اولین فصل حضور در تیم تراکتور را پشت سر می‌گذارد، در این جشن با تبریک گرم بازیکنان هم‌تیمی از جمله شجاع، ریکاردو، گوستاوو، آقاسی، حسین‌زاده و... همراه شد که با شوخی آنها جشن تولد نعمتی را جذاب‌تر کرد.

بازیکنان تراکتور بعد از این تولد کوتاه به سرعت راهی زمین تمرین شدند تا کار خود را برای بازی حساس با تیم نساجی از سر بگیرند و زیر نظر محمد نصرتی تمرین کنند.

جالب است بدانید نعمتی در حالی به سی سالگی رسیده که با 5 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی سوپرجام و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ ایران محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز