Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@23:16:34 GMT

مرجانه گلچین با ماسک پلنگ طوری + عکس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۶۳۲

مرجانه گلچین با ماسک پلنگ طوری + عکس

رویداد۲۴  مرجانه دلدار گلچین (زادهٔ ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد.

 پدرش افسر نظامی ارتش و اهل زنجان بود و مادرش از توابع رشت و خانه‌دار است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خواهرش منیژه نام دارد که در زمینه موسیقی با هم همکاری می‌کنند. مرجانه گلچین در کودکی پدر پدر خود را از دست داده است. مرجانه گلچین برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.بیشتر بخوانید: افشاگری مرجانه گلچین درباره مهمانی‌های شبانه بازیگرانمرجانه گلچین سال ۶۱ توسط خواهرش برای بازی در سریال اخلاق در خانواده به غلامحسین لطفی معرفی شد؛ و بعد از آن تئاتر کودکان را کار کرد.

بازی در مجموعه تلویزیونی آینه عبرت باعث شهرت او شد. دهه ۶۰ برای مرجانه گلچین سال پرکاری بود، ولی مرجانه گلچین وقتی دید که تحصیلش در ایران به مشکل روبرو میشود، تصمیم می‌گیرد که از کشور برود و این کار را هم می‌کند، اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می‌گرداند. به مدت ۱۰ سال در کارش وقفه‌ای می‌افتد، ولی بعد از بازگشت و بازی در سریال بزنگاه در سال ۸۷ دوباره به شهرت میرسد.


لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرجانه گلچین جدیدترین عکس های سلبریتی ها مرجانه گلچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند

یک قلاده پلنگ در روستای مشهد از توابع بخش مرکزی دماوند در محدوده چشمه آب چمن مشاهده و توسط یکی از شهروندان تصویربرداری شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • رخ نمایی پلنگ ایرانی با غرش‌های بلند در صخره‌های دماوند (فیلم)
  • فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • فداکاری زن کازرونی برای نجات مرد سالخورده
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما
  • ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • کمبود تعمیرگاه تخصصی ویژه تاکسی‌ دغدغه رانندگان شد