Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشحویی دانشگاه‌های سراسر تهران ظهر امروز در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری زاده مقابل ساختمان وزارت امور خارجه تجمعی برگزار کردند.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری زاده، بسیج دانشحویی دانشگاه‌های سراسر تهران ظهر امروز در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه تجمعی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این تجمع دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی که برروی آن نوشته شده بود بازرسی آژانس انرژی اتمی متوقف باید شود و یا پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود اجرای پروتکل الحاقی ملغی باید گردد خواستار متوقف شدن فعالیت آژانس هسته ای در ایران شدند.

دانشجویان بسیجی در اعتراض به مذاکرات بی نتیجه دولت، اظهار داشتند که 8 سال استکه این دولت می گوید مذاکره کنیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. 

در بحث برجام خودمان پروتکل الحاقی را پذیرفتیم که هرزمان و هرجایی آژانس خواست بیاید و بررسی کند. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده دانشگاه آزاد بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان سلماس در حمایت از حمله سپاه به رژیم اشغال گر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دانشگاهیان آزاد اسلامی واحد سلماس در حمایت از مجاهدت سپاه در پاسخ قاطع به رژیم موقت صهیونیستی تحت‌عنوان وعده صادق امروز در مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.

در این اجتماع دکتر ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای کنسولگری دمشق با سپاس از مجاهدت رزمندگان اسلام حمایت قاطع دانشگاهیان این واحد را ابراز کردند. 

 این تجمع که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار شده بود با فریاد شعار‌های ضد استکباری پایان یافت.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • تجمع دانشگاهیان سلماس در حمایت از حمله سپاه به رژیم اشغال گر 
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس