Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:47:43 GMT

عصبانیت محمد صلاح از تصمیم کلوپ (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۷۲۴

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول بعد از تعویض شدن در دیدار مقابل برایتون یه شدت عصبانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در هفته های اخیر روزهایی پرحاشیه را سپری می کند. این ستاره مصری بعد از شرکت در مراسم عروسی برادرش و مبتلا شدن به ویروس کرونا، چند روزی در تمرینات لیورپول غایب بود و حالا امروز در دیدار مقابل برایتون نیز بعد از تعویض رفتاری تند از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 63 بود که محمد صلاح جای خود را به سادیو مانه داد و از همان لحظه ای که متوجه شد باید تعویض شود، با عصبانیت و غرولند میدان را ترک کرد. در نهایت صلاح با حفظ همین ژست روی نیمکت نشست تا نشان دهد از تصمیم یورگن کلوپ راضی نبوده است.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که محمد صلاح چند دقیقه قبل پاس تنها گل این دیدار را برای دیو جوتا ارسال کرده و به نظر می رسد انتظار نداشته در این دقیقه از بازی تعویض شود.

 

 

 

لیورپول محمد صلاح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تعویض‌های استقلال طوری بود که فشار شمس آذر بدتر شد.

با تعویض‌های استقلال، فشار شمس آذر بدتر شد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با فارس، درخصوص دیدار استقلال مقابل شمس آذر که با استرس زیاد هواداران استقلال به پایان رسید، اظهار داشت: 10 دقیقه آخر بازی همه را به سکته نزدیک کرد. تیم در نیمه اول تا حدودا تا دقیقه 75-70 عالی بود و در همه خطوط خوب کار کردند. عقیده من این است و شاید اشتباه باشد. شاید نکونام درست فکر کرده بود اما به نظرم با تعویض‌ها، فشار تیم حریف بدتر شد.

ممکن بود شمس آذر گل پیروزی را بزند

وی افزود: قبل از دو گلی هم که زدند فشار می‌آوردند و چند موقعیت هم داشتند. تعویض‌ها به ضرر استقلال بود. ضمن اینکه از دقیقه 75-70 مشخص بود بلانکو خسته شده بود و نای راه رفتن نداشت. محمدی هم همینطور، صالح حردانی هم که یکی از بهترین بازیکنان زمان تا آن لحظه بود آنقدر رفت و آمد که دیگر توان قدم برداشتن نداشت. باید نفراتی به زمین می‌آمدند که فشار حریف گرفته شود ولی متاسفانه تعویض‌ها طوری بود که فشار شمس آذر بیشتر شد. در وقت‌های تلف شده هم ممکن بود گل مساوی یا حتی پیروزی حریف زده شود.

رشیدی گفت: استقلال عقب نشست و نمی‌دانم تاکتیک چه بود که به این صورت درآمد. تیم در تقریبا در 15 دقیقه آخر خوب کار نکرد و تحت فشار قرار گرفت. در ادامه هم نتوانستند مدیریت کنند تا تیم از فشار خارج شود. باید خداراشکر کرد که 3 امتیاز را گرفتند تا در بازی‌های پیش رو به مشکل نخورند.

پیشکسوت استقلال درمورد اینکه علاوه بر خستگی تیم در اواخر مسابقات، مصدومیت‌های زیاد نیز علامت سوالی پیرامون بدنسازی تیم است، عنوان کرد: بدنسازی مساله مهمی برای یک تیم است. هرچند تعطیلات زیاد لیگ برنامه تیم‌ها را به همی می‌ریزد اما باید این را در نظر بگیریم که برای همه تیم‌ها همین شرایط وجود داشته است. نه تنها بازی با شمس آذر بلکه در خیلی از بازی‌ها استقلال اواخر بازی به لاک دفاعی می‌رفت و فرقی نداشت چند گل جلو بود. درصورتیکه بهترین دفاع حمله است تا فشاری روی دروازه تیم نباشد.

بدنسازی استقلال مشکل دارد

وی تصریح کرد: تیم تا دقیقه 75 خوب است اما از این زمان به بعد به قول معروف نمی‌کشد. همه هواداران و شاید کادرفنی هم لحظه شماری می‌کردند که بازی تمام شود. واقعا نای راه رفتن نداشتند. درکنار این مساله مصدومیت‌ها را داریم که این اتفاقات به بدنسازی تیم مربوط می‌شود. کار بدنسازی به نظرم مشکل دارد. مربی خارجی هم باشد اگر وارد به کار نباشد نمی‌تواند و فرقی هم ندارد چه کسی است. بازی با شمس آذر مشخص بود و فشار زیادی به تیم آمد که این فشار به سکوها و نیمکت هم منتقل شد. همه دوست داشتند بازی با نتیجه پرگل تمام شود که این اتفاق نیفتاد.

بدنساز شمس آذر کیست که 100 دقیقه دویدند؟

پیشکسوت استقلال درمورد ادامه راه استقلال و اینکه نتیجه بازی با شمس آذر نگرانی‌هایی را بین هواداران ایجاد کرده، گفت: در بازی‌های برگشت، همه تیم‌ها یکدیگر را می‌شناسند و می‌دانند باید چکار کنند. خیلی خوب آنالیز می‌کنند. نه تنها برای استقلال برای پرسپولیس هم کار سخت است. مقابل تیم‌های دیگر به خصوص تیم‌هایی که در میانه یا پایین جدول هستند باید 100 دقیقه بدوند تا بتوانند موفق باشند. تیم‌ها جوان شده‌اند. همین شمس آذر بدنسازش کیست؟ با وقت‌های اضافه حدود 100 دقیقه توانستند دوندگی داشته باشند و عالی کار کنند. تعویض‌های دقیقی هم شاهکار بود. نفراتی به زمین آمدند که روی گل‌ها موثر بودند.

با این روند صدر را از دست می‌دهیم

وی افزود: تقابل با همه تیم‌ها سخت است. حتی همین فولاد که در اهواز شکست خورد. استقلال باید تاکتیکی که مقابل شمس آذر داشت را کلا فراموش کند. باید 90 دقیقه بجنگند تا امتیاز بگیرند. امتیاز گرفتن ساده نیست. چه برای استقلال، چه پرسپولیس و چه دیگر تیم‌های مدعی، استقلال اگر بخواهد اینطور بازی کند و مصدوم بدهد، صددرصد صدر جدول را از دست می‌دهد. تیم کارت‌های زیادی می‌گیرد که روی خستگی و نداشتن تمرکز در زمین است. این باعث می‌شود بازیکن اشتباه کند. بنابراین باید از نظر روحی روانی بیشتر روی بازیکنان کار کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استقلال در پی آرامش قبل از دربی مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال

دیگر خبرها

  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی