Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:52:13 GMT

ایجاد دوربرگردان استاندارد در بلوار رهبر شهرکرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۸۵۵

ایجاد دوربرگردان استاندارد در بلوار رهبر شهرکرد

معاون عمرانی و زیربنایی شهردار شهرکرد گفت: عملیات احداث دوربرگردان استاندارد در بلوار رهبر شهرکرد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات احداث دوربرگردان‌های استاندارد در بلوار رهبر شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه به منظور روان‌سازی ترافیک، کاهش تصادفات، دور زدن ایمن وسایل نقلیه سنگین ازجمله اتوبوس و کامیون‌ها و خدمات رسانی به دانشجویان و دانشگاهیان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود پروژه دوربرگردان استاندارد در بلوار رهبر به مساحت دو هزار مترمربع تا پایان هفته آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

سیدرضا هاشمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز در این بازدید عنوان کرد: جابجایی تأسیسات، خطوط آبرسانی و برق، عملیات خاک‌ریزی و ایجاد فضای سبز و گل‌کاری در قسمت‌های الحاقی و اصلاحی پروژه در دستور کار این سازمان قرار گرفته و در حال انجام است.

کد خبر 458216

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی شهرهاي ايران مدیریت شهری مدیران شهری مشارکت شهروندان شهرداري شهركرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: احداث بازارهای روز در شهرکرد در چهار نقطه ولیعصر جنوبی، بلوار انقلاب، خیابان بلال، فروشگاه رفاه و میرآباد شرقی تصویب شد.

وی افزود: مقرر شد چند بازار در منظریه ایجاد شود، در همین راستا زمین مورد نیاز شناسایی و کارهای اولیه آغاز شده است و باید واگذاری اراضی به‌صورت قانونی به شهرداری انجام شود.

شهردار شهرکرد ادامه داد: بازار روز خیابان بلال تجهیز شده و آمادگی عقد قرارداد با متقاضیان برای ۱۰ غرفه را داریم.

کد خبر 6086426

دیگر خبرها

  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد