Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلوعیان گفت: بیش از سه تا چهار میلیون ماسک در استان دپو شده است و تولیدکنندگان ماسک برای فروش با مشکل رو به رو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» عصر امروز (شنبه 8 آذر) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در صورتی که هفته آینده ستادکرونا مصوب کند انتخابات اتحادیه اصناف در استان گلستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: برگزاری این انتخابات بسیار ضروری است و عدم برگزاری این انتخابات خللی در صدور مجوزها و ابطال برخی از مجوزها ایجاد می کند و با توجه به اینکه تعداد این اصناف زیاد نیست می توانیم با نظر کارشناسان بهداشت و رعایت پروتکل ها این انتخابات را برگزار کنیم.

 

طلوعیان یادآور شد: بیش از سه تا چهار میلیون ماسک در استان دپو شده است و تولیدکنندگان ماسک برای فروش با مشکل رو به رو هستند و اگر دانشگاه علوم پزشکی به این ماسک ها نیاز ندارد مجوز صادر کند تا بتوانند این تولید کنندگان ماسک را به خارج از استان بفروشند.

 

وی افزود: بنا بود به قیمت مصوب دانشگاه علوم پزشکی این ماسک ها را خریداری کند ولی مراجعه صورت نمی گیرد و اگر استان به ماسک نیاز ندارد برای عرضه به استان های دیگر صادر شود تا تولید ماسک در استان تعطیل نشود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: محدودیت هایی برای خرید ماسک از برخی واحدهای استان وجود داشت که این محدودیت ها برطرف شده است.

 

گفتنی است با مجوز ستاد کرونا به مدت یک ماه در صورت عدم تقاضای دانشگاه علوم پزشکی به این واحدهای صنفی مجوز داده شد تا ماسک را به دیگر استان های کشور به فروش برسانند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک استفاده از ماسک پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع ماسک ویروس کرونا ماسک کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بررسی آمار تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان ها نشان می دهد که کمترین میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا در استان گلستان انجام شده است و این استان همچنان در قعر جدول رتبه بندی تبدیل قرار دارد.

در استان گلستان 74 هزار و 405 مجوز صنفی معتبر وجود دارد که از این تعداد فقط چهار هزار و 674 مجوز معادل 6.3  درصد از کل مجوزهای صنفی معتبر استان به شناسه یکتا تبدیل شده است.

استان های بوشهر، ایلام و مرکزی، سمنان و کرمان نیز به ترتیب با تبدیل 7.2درصد، 8 درصد و 8.2 درصد،8.4 درصد و 8.7 درصد  از کل مجوزهای صنفی معتبر در استان کمترین میزان تبدیل را انجام داده اند.

تا روز مورد گزارش استان های لرستان، گیلان، همدان و خراسان جنوبی به ترتیب با تبدیل 31.9 درصد، 24.5 درصد، 19.1 درصد و 18.9 درصد از کل مجوزهای معتبر صنفی همچنان در صدر جدول رتبه بندی استان ها در تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند.

لازم به ذکر است؛ از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در qr.mojavez.ir نیست می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن