Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:18:21 GMT

هدف تروریست‌های صهیونیست همه مردم ایران هستند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۹۷۱

هدف تروریست‌های صهیونیست همه مردم ایران هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز در پی ترور شهید محسن فخری زاده به دست عوامل رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب _۲۳)

دانشمندِ بزرگ و پرافتخار میهنِ اسلامی، شهید محسن فخری زاده در سالگرد شهادت دانشمندِ هسته‌ای، شهید مجید شهریاری، آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز ارواح طیبه شهدا و امام شهدا روح مطهر این شهید والامقام را در آغوش گرفتند و ملت عزیز ایران از خدمت به او و او نیز متقابلاً از ادامه خدمت به این ملت، محروم گردید.

این سرباز خدوم و دانشمند هسته‌ای و موشکی کشورمان که سال‌ها در آرزوی شهادت، مجاهدانه تلاش می‌کرد بالاخره مزد عمل مخلصانه و شجاعانه خود در میدان جهاد علمی را گرفت و خون پاکش به‌دست جنایت‌کاران سفاکِ صهیونیست بر زمین ریخته شد.

این ترور ناجوانمردانه نشان داد، هدف تروریست‌های صهیونیسم، همه مردم ایران‌اند؛ چراکه این شهید بزرگوار به تازگی در راه همین مردم توان علمی خود را از صنعت هسته‌ای به خدمت تولید داروی درمان بیماری کرونا آورده بود.

این استاد مجاهد شهید که دوران دفاع مقدس را در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی گذرانده بود، در طول سال‌های اخیر با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد بی‌نظیرش موجب رشد و بالندگی کشور در عرصه صنایع هسته‌ای و موشکی نیز گشته بود.

با رفتن حاج قاسمِ صنعتِ هسته‌ای و موشکیِ ما، به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف نخواهد شد.

ما دانشجویان بسیجی استان البرز ضمن محکومیت شدید این اقدام بزدلانه از مسئولان دولتی، نظامی و امنیتی در خصوص به تأخیر نینداختن انتقام سخت مطالبه جدی داریم.

زیرا اقدام امروز دشمن را نتیجه دیپلماسی ذلیلانه دولت میدانیم و همچنین معتقدیم که انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی در سطحی که انجام گرفت، برای دشمنان بازدارندگی محسوسی را به دنبال نداشته است و مشتاقانه حاضریم در راه انتقام این خون‌های پاک به میدان آمده و همراه با سپاهیان اسلام وارد عمل شویم.

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (سوره شعراء _۲۲۷)

در پایان؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز، شهادت این دانشمند نخبه و مجاهد را به محضر حضرت بقیة‌الله اعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جامعه بزرگ علمی کشور و ملت شهیدپرور ایرانِ اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

کد خبر 5082858

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی ترور دانشمندان هسته ای انتقام سخت بسیج دانشجویی البرز ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی شیوع کرونا هفته بسیج بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر بسیج هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند

عباس مطاف مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به انجام عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اقدام موجبات ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده و اقتدار نظام اسلامی را افزایش داد.

وی افزود: قدرت موشکی ایران اسلامی در این عملیات اثبات شد و این عملیات در واقع بخش کوچکی از توان رزمی و موشکی نظام را به نمایش گذاشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: رسانه‌ها در تبیین ابعاد مختلف این عملیات غرور آفرین اهتمام ورزند.

در این آیین، انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد و حسین فیروزه، مهدی عزیززاده، خدیجه آبزن، سعید نوذری، پژمان بختیاری پور، میعاد مهندسی و سید مجید حسینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهران غریبی، مجتبی احمدی و فاطمه محسنی زاده به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این آیین همچنین محمدامین اکبری به عنوان بازرس و منصور گتویی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • حمله به صهیونیست‌ها جسورانه بود؛ ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • دست از حمایت رژیم اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست بردارید
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • عضو کمیسیون امنیت ملی : خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست وارد کردیم/ مستندات و جزئیات میزان خسارت به اسرائیل منتشر می‌شود