Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول با تساوی خارج از خانه برابر برایتون موقتا به صدرجدول لیگ برتر انگلیس راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که برایتون در خانه به دیدار لیورپول رفت و تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار برایتون در نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی آن را از دست داد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح نیز یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد که این گل به علت آفساید مردود اعلام شد.

در نهایت در نیمه دوم دیگو یوتا پرتغالی توانست یک بار دیگر ارزش های خودش را اثبات کند و یک گل انفرادی زیبا برای تیمش به ثمر برساند ولی برایتون در اواخر بازی بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد که پاسکال آن را تبدیل به گل کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۱ برای تیمش به زمین بازی آمد. نیمه دوم این بازی ۷ دقیقه وقت تلف شده داشت.

در ادامه این دیدارها منچسترسیتی امشب (شنبه) با برنلی دیدار می کند و در حساس ترین دیدار هفته نیز چلسی فردا شب در خانه پذیرای تاتنهام دیگر تیم لندنی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس برایتون آلبیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA امروز در شهرهای کلیولند، نیویورک و دنور ادامه پیدا کرد و تیم‌های میزبان به دومین پیروزی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.

تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ در حالی برای دومین بار مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید که تا ثانیه پایانی، بازی مساوی بود. جمال ماری، گارد کانادایی دنور پس از اینکه شوت 3 امتیازی لبران جیمز وارد سبد نشد در ثانیه پایانی، شوت 2 امتیازی خود را به امتیاز تبدیل کرد و تیمش برنده شد. ستاره این بازی، نیکولا یوکیچ، سنتر صربستانی دنور بود که با ثبت 27 امتیاز، 20 ریباند و 10 پاس گل، تریپل دابل کرد. آنتونی دیویس 32 امتیاز و 11 ریباند و لبران جیمز 26 امتیاز، 8 ریباند و 12 پاس گل برای لیکرز داشتند.

نیویورک نیکس با 21 امتیاز و 15 ریباند جاش هارت در سالن MSG مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی دست پیدا کرد. جوول امبید، ستاره کامرونی‌الاصل سیکسرز نیز 34 امتیاز و 10 ریباند به ثبت رساند. امبید در المپیک 2024 پاریس برای تیم ملی آمریکا بازی می‌کند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

اورلاندو 86 - کلیولند 96 (2 بر صفر به سود کلیولند)
فیلادلفیا 101 - نیویورک 104 (2 بر صفر به سود نیویورک)
لیکرز 99 - دنور 101 (2 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!